Gå til innhold

Zelda Twilight Princess til 999,- hos Spaceworld

Anbefalte innlegg

Jeg fant spillet til 699 og Wii play til 799 hos min elkjøp butikk. De er jammen griske ja. Teit at priser skal være så ubalangsert, da vil jo folk bare kjøpe dårlige spill.

Men jeg vil ikke si at kundeservicen på spaceworld var såå bra. Husker at jeg fikk mario kart ds til jul når det var nytt og dro til butikken i januar og spurte om de hadde noe som gjorde at jeg kunne spille online selv om jeg ikke hadde trådløs ruter (altså den wi-fi connector greia fra nintendo man kan koble til Pc-en sin) og de svarte at DSen bare hadde mulighet for flerspilling lokalt XD. Fyren som sa det var en voksen fyr som hadde jobba der så lenge jeg kan huske også, og ikke en unge som hadde vikarjobb eller noe.

Men konsollen er jo også dyrere enn den bør være etter min mening. Jeg synes virkelig at nintendo burde skjerpe seg og produsere mer av alle Wii-varene sine, slik at det ikke blir for lett for butikker å høyne prisen. Får ofte lite lyst til å kjøpe Wii spill når de er dyrere en alle andre konsollspill der ute som oftest. Jeg mener, hvorfor kjøpe Res 4 til wii for 600 når du kan få det for 79kr til ps2 hos spaceworld?

Fortsatt, noen ting med nintendo, er synes jeg er flott gjort av dem, som f. eks at all pappen de pakker varene sine i som skal selges (legg merke til esken for wii-kontrolleren) og manualene som er i spillene, er laget av resirkulert papp uten slike blekemidler hvis jeg husker riktig.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg vil ikke si at kundeservicen på spaceworld var såå bra. Husker at jeg fikk mario kart ds til jul når det var nytt og dro til butikken i januar og spurte om de hadde noe som gjorde at jeg kunne spille online selv om jeg ikke hadde trådløs ruter (altså den wi-fi connector greia fra nintendo man kan koble til Pc-en sin, og de svarte at DSen bare hadde mulighet for flerspilling lokalt XD. Fyren som sa det var en voksen fyr som hadde jobba der så lenge jeg kan huske også, og ikke en unge som hadde vikarjobb eller noe.

9116848[/snapback]

Jeg vet ikke hvor du handler men det er ikke samme folkene som jobber i alle butikkene.

Det svaret du fikk var nok ikke mer enn uvitenhet. Jeg vil tro at folkene som jobber i (spaceworld) butikken har forskjellige felt å holde orden på. Hadde du bedt han sjekke det opp hadde han kanskje lært noe nytt den dagen og.

Er litt vanskeligt å vite allt om allt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...