benyeah Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 haha sykt, men ville vel tro at spaceworld som de fleste andre kjeder har felles priser og sånt... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 usj å jeg fikk gavekort på 800kr til jul der -_- hva skal jeg med det 7588012[/snapback] Vel, du har nesten Zelda TP... 7588025[/snapback] haha men har det allerede ^^ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 blir rett og slett forbanna på spaceworld av og lese dette her! Lure folk på den måten der... nei huff! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 blir rett og slett forbanna på spaceworld av og lese dette her! Lure folk på den måten der... nei huff! 7588301[/snapback] Vil ikke kalle det lureri. Vil heller kalle det offentlig ran av folk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 blir rett og slett forbanna på spaceworld av og lese dette her! Lure folk på den måten der... nei huff! 7588301[/snapback] Vil ikke kalle det lureri. Vil heller kalle det offentlig ran av folk 7589045[/snapback] hehe, er kansje mer korekt det ja Lenke til kommentar
Cord Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Var på Spaceworld på Ski den 22. da solgte de, eller prøvde å selge, 2000 Wii points til 599,- Sykt nok det.. Uansett hva folk sier, så handler jeg ALDRI på SW. Utrolig dårlig erfaring med prissettingen som foregår i de sjappene.. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 WOW! Dette er jo helst sykt! Det dyreste spillet jeg kjøpte kostet 799,- og det var Monkey Island til PC på noen få usle disketter Men den gang fantes det jo nesten ingen spill og det ble kjøpt med én gang det kom, så skal ikke si noe på det. Når jeg ser slike ting er jeg så glad for at jeg har 3 spillbutikker nesten rett ved siden av hverandre på samme senter som jeg alltid sjekker før jeg kjøper et eneste spill. Den Spaceworldbutikken skulle blitt svartelistet og meldt til diverse media som har prissammenligninger. Stakkers folk som blir lurt til å betale den prisen der for det spillet. Dette er et av de verste eksemplene jeg noensinne har sett! FY Spaceworld! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 WOW! Dette er jo helst sykt! Det dyreste spillet jeg kjøpte kostet 799,- og det var Monkey Island til PC på noen få usle disketter Men den gang fantes det jo nesten ingen spill og det ble kjøpt med én gang det kom, så skal ikke si noe på det. Når jeg ser slike ting er jeg så glad for at jeg har 3 spillbutikker nesten rett ved siden av hverandre på samme senter som jeg alltid sjekker før jeg kjøper et eneste spill. Den Spaceworldbutikken skulle blitt svartelistet og meldt til diverse media som har prissammenligninger. Stakkers folk som blir lurt til å betale den prisen der for det spillet. Dette er et av de verste eksemplene jeg noensinne har sett! FY Spaceworld! 7589205[/snapback] Er enig at det kanskje sku fått litt medie-rop. Fordi dette er faktisk veldig ille. Vi snakker om et spill som selges for nesten dobbel pris. Og det burde ikke være slik. Iallefall ikke for en kjede (vet det er franchise bla. bla. bla. men for det...) Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Rett og slett hårreisende, det verste er at de forbanna snikene ikke engang våger å beklage seg skikkelig. Isteden skylder man på "misforståelser" og feil fra andre. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 tragisk.. Ville heller solgt billig(...) enn å sette prisen så høyt at det nesten selvsagt å få et dårlig rykte på seg.. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Var innom en Spaceworld butikk her rett før jul og kom i snakk med en som jobbet der: - selger dere nintendo wii? - nei.. jeg begynte å gå min vei og fyren mumler bak meg: - wii e nå ikkje så bra den då.. - ånei, du ville kanskje heller hat deg PS3? - nei..skulle eg hatt meg en konsoll skulle det vel vært Xbox360... Og så forsatte han å prate drit om wii..og alle spillene jeg foreslo som kunne være bra, var han negativ til. Han avsluttet med: - Vil du ha deg wii får du komme tilbake i mars:) Ikke den beste "servicen".. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Var innom en Spaceworld butikk her rett før jul og kom i snakk med en som jobbet der: - selger dere nintendo wii? - nei.. jeg begynte å gå min vei og fyren mumler bak meg: - wii e nå ikkje så bra den då.. - ånei, du ville kanskje heller hat deg PS3? - nei..skulle eg hatt meg en konsoll skulle det vel vært Xbox360... Og så forsatte han å prate drit om wii..og alle spillene jeg foreslo som kunne være bra, var han negativ til. Han avsluttet med: - Vil du ha deg wii får du komme tilbake i mars:) Ikke den beste "servicen".. 7593971[/snapback] Lol! Det er elendig kundeservice i mine øyne. Jeg jobber selv i telebransjen (telekiosken to be specific) og jeg er alltid allsidig når det gjelder de forskjellige merkene. Selv liker jeg jo Nokia og SE best, men bak kassa så er både SE, Nokia, LG og Samsung like gode For er faktisk kunder som liker de to jeg ikke liker ^^ Men holder fortsatt kjeften om mine meninger om ikke de blir spurt om. Lenke til kommentar
barin Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 var på spaceworld på ski storsenter i går (29. des). Da hadde de fortsatt 2 stk Zelda TP til kr 999... da har det gått nesten 1 måned uten at de har solgt noen av dem, og det er vel straff nok Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 La oss nå alle sammen fyre opp Gary Jules - Mad World mens man titter på "tilbudene" fra spaceworld. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 var på spaceworld på ski storsenter i går (29. des). Da hadde de fortsatt 2 stk Zelda TP til kr 999... da har det gått nesten 1 måned uten at de har solgt noen av dem, og det er vel straff nok 7606076[/snapback] Det er jo egentlig meget ironisk. I tanke på at de har satt opp prisen for at det er lite av dette spillet i butikkene, så de tenker den veien. Men igjen... Om de setter ned prisene igjen når butikkene har fått opp lageret sitt igjen så har de jo fortsatt disse to igjen til vanlig pris Hadde de hatt vanlig pris på de så ville de jo tjent. Nå blir de jo sikkert bare stående til en eller annen kar kommer å kjøper til normal pris igjen.... At det går an å tenke slik som Spaceworld er utrolig.... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Har ikke lest hele tråden (av naturlige grunner ) men vil bare si noe om Spaceworld: De skulle vært dyppa i tjære og rulla i fjær. At de i det hele tatt overlever med sine helt usannsynlige priser er noe jeg ikke har den minste anelse anelse om hvordan de får til. Noen her som har vurdert mulighetene for at det var noen ansatte i butikken som ville ha litt "penger på si" og satte høyere pris slik at de kunne ta mellomlegget for seg selv? Det er sikkert folk som er desperate nok til å betale 999 for zelda. Uansett er det noe som ALDRI skal skje Endret 30. desember 2006 av the_zombie Lenke til kommentar
mr-hunter Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 var på spaceworld på ski storsenter i går (29. des). Da hadde de fortsatt 2 stk Zelda TP til kr 999... da har det gått nesten 1 måned uten at de har solgt noen av dem, og det er vel straff nok 7606076[/snapback] haha det skulle bare mangle da Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Noen her som har vurdert mulighetene for at det var noen ansatte i butikken som ville ha litt "penger på si" og satte høyere pris slik at de kunne ta mellomlegget for seg selv? Det er sikkert folk som er desperate nok til å betale 999 for zelda. Uansett er det noe som ALDRI skal skje 7608318[/snapback] Værste av alt. Det skulle ikke forundre meg om at det er sånn det faktisk er. Men igjen. Om noen kjøper det og får en håndskrevet faktura eller kvittering så tror jeg hadde begynt å tenke to ganger Men kan jo hende det bare er butikksjefen som er litt gjerrig på dette og Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Spaceworld Kristiansand innrømmer varetriksing. Ergo, jeg skal holde meg LANGT unna kjeden Enda en sak: Lurt av spaceworld Det han reagerer mest på er at spillet Wii Sports ikke fulgte med, slik det står på pakningen at det skal. – Jeg ble tilbudt å kjøpe spillet dersom jeg bladde opp ytterligere 600 kroner. Det syntes jeg var for drøyt, og gikk min vei uten spill. Vet ikke om disse er linket til før, men gjør det igjen uansett Endret 31. desember 2006 av haddis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ja de der har eg lest før, viser bare kor idiot disse folkene er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå