Gå til innhold

Zelda Twilight Princess til 999,- hos Spaceworld

Anbefalte innlegg

Spaceworld er en drittkjede! Ja jeg sier det rett ut. De er svindyre, har elendig service og elendig utvalg. Ihvertfall de i bergensområdet.. Hadde en dvdspiller som jeg måtte bytte 8 ganger før jeg fikk en som funket. Og hver gang jeg skulle bytte måtte jeg stå i butikken og se på dvd etter dvd til den begynte og hakke. Kunne ikke levere den inn for at de skulle sjekke - jeg måtte personlig stå der. Aner ikke hvor mange timer jeg tilbragte på den dvd spilleren.. Dette er tho 4-5 år siden nå but still - elendig. Siden den gang har jeg aldri handlet hos Spaceworld mer. De få gangene jeg er innom skjønner jeg ikke hvordan folk kan handle til de prisene. Og dette med Zelda til 999 og at de har tatt ut Wii Sports av selve Wii esken er helt latterlig. Nintendo/Bergsala burde virkelig tatt aksjon på det med Wii sports ihvertfall.. Bare mine 2 cents sent på lille julaften - god jul btw :)

- hsds

7566529[/snapback]

Ja, Jo er enig med noe og litt uenig med det med DVD spilleren. Jobber selv i Telekiosken og om det er noe som er feil på en mobiltelefon så spør vi som oftest om de kan vise feilen der og da, men om det er slik som du sier så pleier vi å bare stole på at kunden har rett og sender mobilen på verksted.

Men dette med prisendring opp i skyene og salg av konsoll uten orginalt innhold er litt på kanten av hva som burde vært lov etter min mening. Men jeg tviler på at det er så mye jeg kan gjøre med det. Og dette gjaldt jo Spaceworld på Ski Storsenter. Har ofte vært på Spaceworld på Moa i Ålesund (der jeg studerer atm.) og der er de ikke like ille som på Ski Storsenter. Så jeg tipper det er noen sure epler der ute.

Og God Jul alle sammen i tanke på at klokken har passert 24.00.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som mange har pååekt før meg. Spaceworld er en franchise-kjede så døm kundeservice og prisnivå etter den enkelte butikk, ikke alle i samme slengen. Navnet er kun dere for å ha ne felles reklame og for å skape gode tilbud, hvilket ikke alle butikkene har.

Jeg jobbet selv litt på Spaceworld. Jeg kjenner meg ikke igjen i det dere sier.

God jul til alle :tease:

Lenke til kommentar
Som mange har pååekt før meg. Spaceworld er en franchise-kjede så døm kundeservice og prisnivå etter den enkelte butikk, ikke alle i samme slengen. Navnet er kun dere for å ha ne felles reklame og for å skape gode tilbud, hvilket ikke alle butikkene har.

7566792[/snapback]

Blir som jeg sa. Er nok noen sure epler der ute, mens andre er sikkert gode på det. Problemet er jo at som oftest så er det det sure i butikkene som kommer fram her og i media og ikke det positive sikkert mange av butikkene har. Men er jo sånn det alltid er :)

Lenke til kommentar

7566792[/snapback]

Blir som jeg sa. Er nok noen sure epler der ute, mens andre er sikkert gode på det. Problemet er jo at som oftest så er det det sure i butikkene som kommer fram her og i media og ikke det positive sikkert mange av butikkene har. Men er jo sånn det alltid er :)

7566805[/snapback]

Spaceworld i nærheten av der jeg bor var det jeg vil kalle en drittbutikk en gang i tiden (kanskje derfor den gikk konken?), men nå for et par år siden ble det ny eier og allt ble endret til det positive, prisene er kanskje ikke de beste men kundeservicen er på topp.

Til og med Hi-Fi utvalget gikk fra å være kjipe ting som billige pioneer og jvc (til blodpriser) til Harman-Kardon og Klipch med kurante priser.

Jeg har ikke notert meg Wii prisene der men den lå på ca 2500,- på release dagen og jeg så Nunchucken til 299,- (og hos lekebutikken Kremmerhuset) der for et par dager siden. Elkjøp (på samme kjøpesenteret) hadde 499,- på samme nunchucken den samme dagen.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Da har iallefall Spaceworld ræva franchiseregler. Narvesen, Rimi ... whatever av de store butikkjedene har franchise og aldri opplevd at noen av de opererer med forskjellige priser.

At Spaceworld er en møkkabutikk har vært kjent i alle år.. Har drøss av historier å fortelle med merkelig prising og kundeservice, men trenger ikke gå inn på dette nå.

Endret av Gojira
Lenke til kommentar
Var på Ski Storsenter i dag (23. Desember 2006) og var innom spaceworld. Der kom jeg over Zelda Twilight Princess til kr. 999,-. Og det svimlet litt for meg av å se dette. De andre spillene kosta jo 599,-. Har Spaceworld lov til dette? Eller er det helt greit å kjøre så mye fortjeneste på det?

Værste av alt var når jeg kom hjem og sjekket nettet så har jo MPX.no spillet inne til kr. 549,-.

Min mening er at det ikke er lov, men hva syns dere?

7564355[/snapback]

Spaceworld har alltid hatt overprisede spill,har slutta å kjøpe noe der i det heletatt.Hender jeg tar meg en tur innom for og få meg en latter når jeg ser på alle som ikke er prisbevisste stå der og vifte med tusenlappene.For folk med iq sperre..

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg Nintendo, men jeg mener å tro at Sony, Microsoft og Nintendo har makspris på spill som kommer fra førsteparti for å holde prisene nede på konkuransedyktig nivå, på spill som unngår konkuranse i sin sjanger den tidsperioden. :-/

Vet ihvertfall at Sony Entertainment hadde noe slikt på PS2, men vet ikke om det gjelder i hele verden, eller så mye om det egentlig.

Trodde butikkene måtte inngå en avtale om å ikke ta over 20% fortjeneste på spillet eller noe slikt.

Noe som tydeligvis ikke er tilfellet her. :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...