Amored Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det står at det ikkje skal selges seperat på coveret 7565193[/snapback] Takk for informasjonen! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 ojj, det var en stiv pris til og være en så stor kjede Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Men som jeg sa. Jeg kan ikke konstatere det siste der om det er sant. Var bare noe jeg hørte fra han jeg kjenner på EB. Men sku ønske jeg hadde fotografi-bevis på akkurat det. Da hadde jeg vel antakeligvis gått til media med det Lenke til kommentar
TerraMan Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 "DET er drøyt! Faktisk så tror jeg ikke de har lov til å ta ut noe fra pakken. I så fall skal det selges som B-vare, fordi esken er åpnet." Ting trenger da ikke selges som B-vare selv om esken har vært åpnet. Skal ikke kunder få lov til å se på en vare uten at butikken løper en økonomisk risiko da? Hvorvidt de har lov til å fjerne innhold fra forpakningen er dog en annen sak, men så lenge de opplyser om at dette ikke følger med så er det sikkert innenfor grensene - ikke vet jeg. "Og det er vel også mulig at det står på Wii Sports at det IKKE skal selges separat. Hadde vet fint om noen kunne se etter om det er noen slik informasjon på coveret eller CDen " Står på fronten av coveret at den ikke skal selges separat, men samtidig er det strek-kode på baksiden..snodig!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Står på fronten av coveret at den ikke skal selges separat, men samtidig er det strek-kode på baksiden..snodig!! 7565226[/snapback] Hmmmmmmmmmmm... Ikke bra, ikke bra! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Er veldig rart at en så stor kjede som spaceworld klarer å prestere å gjøre slike ting som dette. De bør virkelig skaffe seg et kjedesystem (noe de helt klart ikke har i tanke på forskjellen på prisene i butikkene). Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg så det nye flyspillet til MS der for 700-800 kroner for noen dager siden, stive priser :S . Lenke til kommentar
TerraMan Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er veldig rart at en så stor kjede som spaceworld klarer å prestere å gjøre slike ting som dette. De bør virkelig skaffe seg et kjedesystem (noe de helt klart ikke har i tanke på forskjellen på prisene i butikkene). 7565263[/snapback] Spaceworld er en franchise-kjede, med stor grad av selvstendighet og lokal tilpasning - Blir dog sikkert forandringer når Reitan for alvor fester jerngrepet sitt Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Er veldig rart at en så stor kjede som spaceworld klarer å prestere å gjøre slike ting som dette. De bør virkelig skaffe seg et kjedesystem (noe de helt klart ikke har i tanke på forskjellen på prisene i butikkene). 7565263[/snapback] Spaceworld er en franchise-kjede, med stor grad av selvstendighet og lokal tilpasning - Blir dog sikkert forandringer når Reitan for alvor fester jerngrepet sitt 7565284[/snapback] Vel. De bør jo ha et bedre system på det i tanke på at de har jo TV reklamer på ting. Men de prisene stemmer jo som oftest. Men får håpe Reitan rydder litt opp der. Om ikke han bare gir blanke F og bare lar det gå sin gang. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hvorvidt de har lov til å fjerne innhold fra forpakningen er dog en annen sak, men så lenge de opplyser om at dette ikke følger med så er det sikkert innenfor grensene - ikke vet jeg. 7565226[/snapback] Jeg vil anta at Nintendo vil mislike slik praksis. Tror du Coca-Cola tillater at kafèer halverer mengden med colasirup for å spare penger? Endret 23. desember 2006 av Manuel Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Hvorvidt de har lov til å fjerne innhold fra forpakningen er dog en annen sak, men så lenge de opplyser om at dette ikke følger med så er det sikkert innenfor grensene - ikke vet jeg. 7565226[/snapback] Jeg vil anta at Nintendo vil mislike slik praksis. Tror du Coca-Cola tillater at kafèer halverer mengden med colasirup for å spare penger? 7565737[/snapback] Blir på lik linje ja. Spaceworld ødelegger jo litt for Nintendo på denne måten. For Wii Sports er jo på en måte standard tilbehør. Men om de ikke opplyser om det så er det jo kjipt å kjøpe konsoll hos de og så lese "package content" delen av manualen og så klage tilbake til Nintendo Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det var vell her i Kristiansand det blei solgt Wii for 3299 på Spaceworld utan Sports som kosta 599 i tillegg. Det beste av alt var unnskyldninga frå dagligleder som sa at dei fekk Wii og Sports seperat og at han ikkje visste at det skulle selges saman. Noko som Nintendo har avkrefta og sagt at ALLE Wii har Sports inni eska. Så der har du ein daglig leder i Spaceworld som lyger i media og. Og det er ikkje alt, for nokre få år sidan så gjor dei det samme med å selge mobiltelefoner utan tilbehør som skulle vere inkludert. Spaceworld lever farligt, og dei kjem nok til å bytte namn snart. Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Var innom Spaceworld idag. Der solgte de X360 Premium til 2998,-. Mens bundelen med Gears of War kosta 3798,-. Etter innholdslista på pakken og dømme er det jo ellers akkurat samme utstyret med, så tar de virkelig da 800kr for GeOW? Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Med de prisene på spill enkelte steder er det ikke rart piratkopiering forekommer... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Var innom Spaceworld idag. Der solgte de X360 Premium til 2998,-. Mens bundelen med Gears of War kosta 3798,-.Etter innholdslista på pakken og dømme er det jo ellers akkurat samme utstyret med, så tar de virkelig da 800kr for GeOW? 7566021[/snapback] Og det er sikkert ikke Limited versjonen av GoW heller Et spørsmål nå er hva prisen på PS3 spill på Spaceworld blir.... Det er jeg spent på Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Visste dere ikke at Spaceworld er synonymet for "kjeltring"? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Visste dere ikke at Spaceworld er synonymet for "kjeltring"? 7566336[/snapback] Vel... Jeg har holdt meg unna de lenge med unntak av billig DVD filmer. Der er de greie, men resten de har er jo omtrent offentlig ran. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Til alle dere som prater om at dette må "tas opp i kjeden" etc: Spaceworld er en franchise-kjede, masse frittstående butikker som deler logo ,navn og annonser. Resten er opp til hver enkelt sjef. Lenke til kommentar
TerraMan Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 "Jeg vil anta at Nintendo vil mislike slik praksis. Tror du Coca-Cola tillater at kafèer halverer mengden med colasirup for å spare penger?" Nå er det faktisk sånn at flere distributører her i Norge nærmest OPPFORDRER butikker til å splitter pakker som egentlig skal selges som bundler, så du skal ikke være for skråsikker! (Ikke at det har skjedd med Wii, men i mange andre tilfeller) Jeg tror ingen kan komme å si noe på hvordan forhandlere velger å selge sine egne varer, så lenge de OPPLYSER om hva som er og ikke er inkludert! Det er da butikkenes egne varer, og den eneste straffen de vel da kan få er vel neste eventuelle levering, dersom ikke noen annen avtale er undertegnet. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Spaceworld er en drittkjede! Ja jeg sier det rett ut. De er svindyre, har elendig service og elendig utvalg. Ihvertfall de i bergensområdet.. Hadde en dvdspiller som jeg måtte bytte 8 ganger før jeg fikk en som funket. Og hver gang jeg skulle bytte måtte jeg stå i butikken og se på dvd etter dvd til den begynte og hakke. Kunne ikke levere den inn for at de skulle sjekke - jeg måtte personlig stå der. Aner ikke hvor mange timer jeg tilbragte på den dvd spilleren.. Dette er tho 4-5 år siden nå but still - elendig. Siden den gang har jeg aldri handlet hos Spaceworld mer. De få gangene jeg er innom skjønner jeg ikke hvordan folk kan handle til de prisene. Og dette med Zelda til 999 og at de har tatt ut Wii Sports av selve Wii esken er helt latterlig. Nintendo/Bergsala burde virkelig tatt aksjon på det med Wii sports ihvertfall.. Bare mine 2 cents sent på lille julaften - god jul btw - hsds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå