CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Var på Ski Storsenter i dag (23. Desember 2006) og var innom spaceworld. Der kom jeg over Zelda Twilight Princess til kr. 999,-. Og det svimlet litt for meg av å se dette. De andre spillene kosta jo 599,-. Har Spaceworld lov til dette? Eller er det helt greit å kjøre så mye fortjeneste på det? Værste av alt var når jeg kom hjem og sjekket nettet så har jo MPX.no spillet inne til kr. 549,-. Min mening er at det ikke er lov, men hva syns dere? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det verste er, at finner man ikke spillet noe annet sted, er det verdt. For det er fantastisk bra. Men, hvem i huleste betaler 999,- for et spill? Og hvem i granskauen selger det da til den prisen? Sykt. Skulle ikke vært lov. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 wow, de store kjedene melker wii for det det erverdt før jul! Spaceworld er skitdyrt da... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Det verste er, at finner man ikke spillet noe annet sted, er det verdt. For det er fantastisk bra. Men, hvem i huleste betaler 999,- for et spill? Og hvem i granskauen selger det da til den prisen? Sykt. Skulle ikke vært lov. 7564382[/snapback] Flere nettbutikker har jo fått det inn igjen nå. Så det på mpx.no nå. 12 stk tror jeg de fikk inn. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det verste er, at finner man ikke spillet noe annet sted, er det verdt. For det er fantastisk bra. Men, hvem i huleste betaler 999,- for et spill? Og hvem i granskauen selger det da til den prisen? Sykt. Skulle ikke vært lov. 7564382[/snapback] Flere nettbutikker har jo fått det inn igjen nå. Så det på mpx.no nå. 12 stk tror jeg de fikk inn. 7564389[/snapback] Jeg vet jo det, jeg ser spillet i mange butikker rundt om kring. Jeg mente av hvis man ikke skulle funnet det noe annet sted og måtte kjøpt det til den prisen. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 wow, de store kjedene melker wii for det det erverdt før jul! Spaceworld er skitdyrt da... 7564388[/snapback] Har også hørt om Spaceworld som har tatt ut Wii Sports fra pakka og solgt som eget spill og solgt konsollen for 3.495,- uten wii sports. Min mening er at Spaceworld gjør en del ting som begynner å ligge litt på kanten av hva som burde vært lov. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Var på Ski Storsenter i dag (23. Desember 2006) og var innom spaceworld. Der kom jeg over Zelda Twilight Princess til kr. 999,-. Og det svimlet litt for meg av å se dette. De andre spillene kosta jo 599,-. Har Spaceworld lov til dette? Eller er det helt greit å kjøre så mye fortjeneste på det? Værste av alt var når jeg kom hjem og sjekket nettet så har jo MPX.no spillet inne til kr. 549,-. Min mening er at det ikke er lov, men hva syns dere? 7564355[/snapback] Sikker på at det ikke var feilprisa? Står nemlig 549,- på hjemmesida, spaceworld.no. Men uansett liker jeg det ikke Burde tenke seg om å se gjennom varene... Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Rimelig desperat hvis du kjøper Zelda til 999,- ja :!: Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Var på Ski Storsenter i dag (23. Desember 2006) og var innom spaceworld. Der kom jeg over Zelda Twilight Princess til kr. 999,-. Og det svimlet litt for meg av å se dette. De andre spillene kosta jo 599,-. Har Spaceworld lov til dette? Eller er det helt greit å kjøre så mye fortjeneste på det? Værste av alt var når jeg kom hjem og sjekket nettet så har jo MPX.no spillet inne til kr. 549,-. Min mening er at det ikke er lov, men hva syns dere? 7564355[/snapback] Sikker på at det ikke var feilprisa? Står nemlig 549,- på hjemmesida, spaceworld.no. Men uansett liker jeg det ikke Burde tenke seg om å se gjennom varene... 7564401[/snapback] Bare se på bildet. Denne prislappen stod på begge to som lå i hylla. Tviler på at de feilprisa 2 stk når lappen ble skrevet for hånd Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hva faen? Spaceworld: The store with space (-high) prices! ;D Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 På min Spaceworld selges spillet til 599,- men mange selger det til den blodprisen der. Har hørt om det på Wii-fan.net-forumet tidligere. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 På min Spaceworld selges spillet til 599,- men mange selger det til den blodprisen der. Har hørt om det på Wii-fan.net-forumet tidligere. 7564430[/snapback] Trodde Spaceworld hadde kjedepriser. Tok vel feil der ja Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 På min Spaceworld selges spillet til 599,- men mange selger det til den blodprisen der. Har hørt om det på Wii-fan.net-forumet tidligere. 7564430[/snapback] Trodde Spaceworld hadde kjedepriser. Tok vel feil der ja 7564447[/snapback] De har de sikkert, men er jo alltid noen som bryter med den. Hvertfall på Spaceworld. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 That's Spaceworld. SJuke greier. Zelda TP er veldig bra, men det er ikkje verdt det dobbelte av andre spel. Kay Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Nei, dette er ikke spesielt bra. Fikk litt sjokk da jeg så dette i dag. Glad jeg bestilte min kopi på mpx.no nå for en tid tilbake Ikke at jeg hadde kjøpt det for kr. 999,-. Hadde klart å vente gitt Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Spaceworld er jo alltid dyrest. Rart at kjeden får eksistere spør du meg. Folk er møkkdumme Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Herregud, her skal kundene virkelig melkes. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Spaceworld er jo alltid dyrest. Rart at kjeden får eksistere spør du meg. Folk er møkkdumme 7564501[/snapback] Du sier noe der. Husker ikke sist jeg kjøpte noe der. Må vært no DVD salg tror jeg (3 for 300,- elns.). Husker da jeg sku ha orginal ratt-settet til 360'n min. Gikk først på Spaceworld (fordi det var den butikken som kom først og jeg fikk øye på de fra gangen i senteret). Der kosta den kr. 1998,-. Så trasker jeg vel 50 meter bort på Elkjøp og kjøper det for kr. 1149,- isteden. Jeg skjønner ikke hvorfor Spaceworld ikke satser mer på konkurerende priser. Hadde jo løfta hele butikken. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg betalte 500 for nunchucken da.. Så 1000 kroner for en (komplett)ekstra kontroll. Fikk 500 avslag fra konsollen (elkjøp) og 150 fra zelda. Så jeg tjente uansett inn rundt 450 kr. At de melker når folk er desperat kommer ikke som noen bombe. Lenke til kommentar
TerraMan Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Dette her blir det GARANTERT bråk av internt i kjeden, for slikt skal ABSOLUTT ikke forekomme og ødelegger for absolutt alle de andre butikkene i Spaceworld sin kjede. Lovligheten av det er det dog ingen grunn til å diskutere, da det er helt opp til butikkene selv å velge hvordan de vil prise sine varer...og hvorvidt de evt. vil prise seg helt ut, og skremme bort fremtidige kunder! Markedsmekanismen overlates til å styre prissettingen, og takk og pris for det! Endret 23. desember 2006 av TerraMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå