Åsmund Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 mange db bråker en WD 80 gig SE? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 35 - 39 dB for en 7200RPM (link). Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Og jeg har to stykker i raid! heftig mye ialefall. selv om det ikke høres så mye ut som 35 db. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har også 2 stk i et Chieftec fulltower. For å få ned støyen så tok jeg løs den 3.5" braketten de er montert i og pakket den inn i et 5 cm lag med skumgummi. Dette passer da fysisk inn i 5" seksjonen av kabinettet. Har selvsagt en egen vifte for på denne braketten. Nå hører jeg veldig lite til diskene. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 det var ikke dumt. må gjøre noe slikt jeg og kanskje. men jo mer jeg isolerer jo varmere blir det og igjen trenger jeg vifte. men viftene trenger jo ikke å bråke så mye. har 7 v på chipsettvifte og to kapinettvifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå