Kleivis Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tittelen sier vel det meste. Har nettopp fått parabol. Fikk den opp idag. Alt fungerte med en gang, men så plutselig nå får eg ikke inn noen kanaler utenom Kiosk 1 og noe gospel dritt. Signalet skal være bra. Signalnivå måleren viser 57-59% og Signalkvalitet 70% så det burde vel fungere? Noen som vet ka som kan være galt? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Kan være at jeg er helt på viddene nå, men når jeg fikk digitaldekoder, måtte den stå en stund(40-60min) for å oppdatere kortet. Tror det var på kanal 6. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Jeg har hatt samme problemet, og løste det ved å resette tuneren et par ganger. Slett alle kanaler og legg inn på nytt. Om du skal oppdatere canal digital er det kanal 4, altså TvNorge du skal sette den på. Endret 23. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Nå har eg slettet alle kanaler, lagt inn på nytt og nå står den på tv norge. Får se om det skjer noe.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det kan hende at du må gjøre dette flere ganger. Noen ganger kan det være et lite helvete å få til å funke skikkelige. Det var en periode jeg var uten tv-kanaler i ei uke pga rot med tuneren. Du bør også ringe canal digital og forklare problemet. Enkelte av kundebehandlerne hjelper deg faktisk, i forhold til andre som jobber der. Første gangen det var slik hos meg ble jeg beskyldt for å ha tuklet med tuneren. Noe jeg overhodet ikke har gjort. Andre gangen det skjedde så visste de med en gang hva løsningen var. Dette gjaldt akkurat det samme problemet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Har gjort det der et par ganger nå men funker fortsatt ikke. Ringte CD tidligere idag men da var det visst stengt. Eg må ha tv til jul! Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hadde samme problem, men det var med kabel-TV fra CD. Tidligere denne uken. Fikk beskjed om å la den autentisere på kanal 6 eller 30, men disse finnes ikke. Gikk et par timer med telekrangling, men fikk til slutt melding om at dekoderen hadde sovnet. Ny ble bestilt, men da jeg hadde latt den stå på en svart TV2 noen timer funket alt skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå