Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utløsningsproblem, bl.a. Under samleie

Gjest Bekymret

Anbefalte innlegg

pirre kverandre er gøy, si til dama di at du f.eks har lyst å slikke ho når du er på en offentlig plass, og små diskre bevegelser, og sånt, så pirrer du ho. og ho har garantert MANGE måter å pirre deg på..

7577648[/snapback]

Du sier mye bra, eller iallefall av det jeg har sett til nå..

Jeg hviska til ei veninne en gang at jeg hadde lyst te og slikke hu der og da, hun snudde seg og sa " Hva sa du ? " Jeg gjentok en gang til at jeg hadde lyst til å slikke henne der og da, og hun begynte å råkline med meg ;)

Hygglig kvinnfølk :p:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pirre kverandre er gøy, si til dama di at du f.eks har lyst å slikke ho når du er på en offentlig plass, og små diskre bevegelser, og sånt, så pirrer du ho. og ho har garantert MANGE måter å pirre deg på..

7577648[/snapback]

Du sier mye bra, eller iallefall av det jeg har sett til nå..

Jeg hviska til ei veninne en gang at jeg hadde lyst te og slikke hu der og da, hun snudde seg og sa " Hva sa du ? " Jeg gjentok en gang til at jeg hadde lyst til å slikke henne der og da, og hun begynte å råkline med meg ;)

Hygglig kvinnfølk :p:)

7577782[/snapback]

hehe..er gøy når damer reagerer på det.

eg tok den besynderlige biten å si det til ho fleire ganger i kirka på julafta, strauk ho forsiktig oppover låret under kjolen, og sneia musa på utsida.. sa at ho er den deiligste dama på jord, og at eg har lyst på ho, slikke ho etc.. så da gudstjenesta var over, var det rett heim til sengs... da er det gøy.

Endret av Solefald
Lenke til kommentar

Hehe, dere er alle inne på noe, jeg tror at trådstarter vil få nytte av flere av disse forslagene, men jeg vil bare legge til på å at å bare ligge der å stryke og kile hun oppover låret og ved musa til hun blir rå kåt, og bare ligge å kline med henne lenge fungerer veldig bra og du blir selv hard.

Det smarte er å runke mye, bli godt kjent med stakan din og kroppen for å ikke glemme den, da vet du omtrendt når du får den spesielle følelsen av orgasme og kan trekke deg ut, evnt. stoppe opp for en kortere stund til du er over det. Som mange her sier, det er den enkelste og definitvit beste måten. Ikke ligg å tenk på bilen din og datan din, tenk på du driver med og vær konsentrert da holder du deg hard uansett, som regel hvertfall :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Gjest_kalle_*

noen som vet om det er mulig å handle "Promax potens" andre steder enn på nettet? helseting butikk eller noe? det er jo 100% urter? og hva med rosenrot? funker det eller? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du mener som i å "hoppe av i svingen"?

Hvorfor burde de ha forståelse for det? Det er jo overhodet ingen fullgod prevansjonsmetode. Det lekker gjerne ut sædceller før utløsning, og det er dermed forholdsvis risky.

Endret av Mokey
Lenke til kommentar

En mase gode tips som har kommet frem her.

Det jeg pleier å gjøre når "følelsen" kommer, så stopper man og venter litt..

Går det så langt att man må trekke seg helt ut, så bruk tiden til å bytte stilling...

Be hu snu seg rundt, flytte seg til kanten av senga o.l for å bytte stilling og hun vil ikke tenke over det engang.. Alt vil være naturlig, samt du vil få din pause til å "hente" deg opp igjen :)

Uansett, en stilling blir for kjedligt uansett, også liker hun sikkert att du tar litt innitiativ ved å kommandere henne litt rundt for nye og spennende stillinger.. ^^

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Gjest -Akva-
Uansett, en stilling blir for kjedligt uansett, også liker hun sikkert att du tar litt innitiativ ved å kommandere henne litt rundt for nye og spennende stillinger.. ^^

8830791[/snapback]

Fort kjedelig?

Aldri vært bort noen stillinger som er kjedelig :dontgetit:

Lenke til kommentar

8830791[/snapback]

Fort kjedelig?

Aldri vært bort noen stillinger som er kjedelig :dontgetit:

8870981[/snapback]

Om man tar misjonæren hver gang, både begynner med det og avslutter med det hver bidige gang, så blir det nok litt "kjipt" etterhvert.

Ikke med tanke på at det ikke er deilig, men det er litt mangel på fantasi.

Dessuten så handlet det om at gutten kanskje måtte ta den helt ut, og skal man skifte stilling så er det jo ikke noen tidspunkt som passer bedre enn akkurat da.

Istedet for å ta den ut, se litt rar ut og klemme seg rundt penis-roten og ikke gjøre noe, så begynner nok jenta å lure litt.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Jeg er ikke gutt og har aldri prøvd, men det er vel flere som har "trent" seg opp ved hjelp av onani. Altså, du onanerer til det nesten går for deg, men stanser, og så fortsetter du. Så skal du gjøre dette x antall ganger for å trene på å "holde igjen" (det er helt sikkert noen her som kan forklare dette bedre enn meg!).

7564976[/snapback]

Vel, egentlig vil jeg ikke tro dette fungerer særlig. Når man onanerer kan man vel regulere hvor hardt man holder penis, og den muligheten har man ikke ved samleie.

I hvert fall ikke i den grad. Men for all del, test den som vil.

Lenke til kommentar
Ang ta ut penis like før man kommer; vil ikke jenter se på dette som litt "rart". Jeg vet de burde ha forståelse for slikt, men har de? Kanksje å ta alle over en kam, men er bare nysgjerrig.

8829988[/snapback]

Jeg synes ihvertfall ikke dette er rart. Det er jo logisk hvis han gjør det for å kunne fortsette lenger.

Men det er jo ikke trygt, med tanke på at det kan komme noe sæd før utløsningnen. Men nå er det jo ikke det som er problemet her, det er å vare lenger.

Dessuten, er jenta på pilla, så skulle det jo ikke være noe problem :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...