Enceladus Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Jeg trenger noe å spille med min bror? Jeg kjører fint alle nyere spill. Men hans maskin begrenser seg til de noe eldre spillene. Broderns maskin: 2,8Ghz prosessor 1024 mb ram Geforce 5200fx 128mb Min maskin 3,2Ghz prosessor x850xt skjermkort 256mb 1500mb ram Hva kan vi spille? Både på nett og over lan. Spillene bør være gratis. Nevn også modder. Coop er et must. Desverre vil han ikke spille System Shock 2. Han hevder det er for gammelt Endret 23. desember 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Gravemaskin Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 System Shock 2 er bra:) eller Metal Fatigue, noe gammelt, men ganske bra gameplay. Er abandonware og finner det på underdogs. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Diablo 2 Lord of Destruction Beste spillet noengang, konge coop, enkelt å sette seg inn i, kan spilles evig lenge. Du blir aldri lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå