mrgood Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hei Her sitter jeg da,,, på min bærbare pga skjermkortet (EAX800XT) i min shuttle har tatt kvelden. Desverre så er det ikke mange kort som passer inni min shuttle Har leitet rundt etter hvilke mål (lengde og høyde) X1900GT har og har ikke klart å finne noe, så derfor lurte jeg på om det var noen der ute med X1900GT kort som kunne måle for meg. På forhånd takk og en riktig god jul til dere alle Endret 23. desember 2006 av mrgood Lenke til kommentar
Changis Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 hmm, viss jeg ikke husker feil saa er det 11*23cm eller noe.. (ganske stort til htpc'er) (paa oeyemaal er den ca en halv centimeter hoeyere en festebraketten til kabinettet (den metalldelen i enden av kortet med utgangene) og nesten like langt som et hovedkort. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det er 11,5x23cm. Tykkelsen er jeg usikker på da jeg ikke har orginal kjøleren. ~ Medion Lenke til kommentar
Penn Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Målene er vel ikke de samme for PRO (AGP) versjonen? Noen? Endret 28. desember 2006 av Penn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå