Trynemjoel Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Nei, jeg sier da ikke at linux er verdiløst fordi det ikke appelerer til 14-åringer som spiller PC-spill heller gjør jeg vel ? Folk tyr til vegetar kost av forskjellige grunner. Noen tradisjon, noen kultur/sub-kultur, noen manglende tilbud på annen kost i nærmiljø, men den mest utbredte i den vestelige verden er kanskje empati for dyr avlet for slakt o.l i forhold til miljøbevegelse og dyrevern osv. Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Så så lenge det er frittgående høns som blir slaktet for vår middagsmat så er det helt i orden, eller hva? Ikke for meg, men jeg syns det er et bedre alternativ. Nå skal det ikke så veldig mye til for å kalle hønene sine for "frittgående" heller da. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-1913999390200944075 7567703[/snapback] BOO-YAA! Drit bra film! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå