Gå til innhold

Trenger hjelp til PSP chipping

gustaw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er INGEN i Norge som installerer PSP chipper.

PSP chippen er latterlig vansklig å installere, så prisen for psp chip + installasjon ville blitt veldig høy.

De fleste kjører bare 1.5 firmware.

7567357[/snapback]

ja jeg veit da det. som jeg skrev DEM HAR LAGT NED. dem hadde iallefall sånne chips før mener jeg å huske og de monterte dem å!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

tenkte bare jeg skulle foeye noe til, enda traaden er litt gammel..

Det finnes en modchip til psp som hete undiluted Platinum.

aa installere denne er kanskje 10 ganger saa vanskelig som f.eks. paa PS2

Det anbefales mikroskop da du skal skrape ledere av selve PCB'en, og der kan man fort skrape feil eller for dypt..

Det er rykter om at det er en annen modchip paa vei som er myye enklere aa installere en UP.. men det er ennaa bare et rykte..

Naa kan man (ved hjelp av GTA LCS unpatched (altsaa den som IKKE har 2.6 oppdatering)) nedgradere psp'er helt opp til 3.03!

naar du da har 1.50 skaffer du deg Dark Alex Custom Firmware som gir deg 3.10 OE A' og 3.11 plugins

Denne gir deg full funksjonalitet av 3.11 (nyeste firmware) med fixet PS1 emulator slik at du kan ta backup og konvertere dine gamle ps1 spill selv UTEN PS3 + Mulighet for aa spille dine vanlige psp iso filer og homebrew

blir det bedre?

Modchip er egentlig bare vits hvis du programerer psp firmware e.l. eller aldri gidder foelge instruksjoner slik at du bricker psp'en

(Darkalex firmware inneholder egen recovery mode, saa hvis du (etter aa ha oppdatert til custom firmware) skulle faa en feil ved oppgradering igjen, kan du ta en recovery tilbake til 1.50

det har nettopp kommet ut en annen aktoer med 1.53 custom firmware basert paa 1.50, men denne har jeg mindre kjennskap til.

Sjekk ut PSP-HACKS og Sjekk ut denne Videoen saa kan du selv se hvor vanskelig det kan vaere med psp modchip...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...