HS2000 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har en Pacard Bell multimedia 5530. opprinnelig var det win 98 2 edition innstalert, men jeg la inn win 2000 pro. Dette gikk greit helt til en dag jeg plutselig måtte skrive inn passord for å logge på. Hadde jo selvfølgelig ikke passordet så jeg avinnstalerte win 2000 pro. I samme "slengen" forsvant også c: Har prøvd å starte opp med rescue disk sammen med master cd 1, men det er tydeligvis noe feil for det kommer opp felt på skjermen som det tydeligvis skal stå noe i, noe det selvfølgelig ikke gjør. Kan noen fortelle meg hva jeg må gjøre:???: Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Feilpostet. Passer under "Lagringsmedier" eller "Programvare" - > "Windows", ikke "Hovedkort, Prosessor og minne". Bruk også emnefeltet så det framgår hva problemet er. Emnefelt der det står "hjelp" er ikke så gunstig - det er ikke sikkert den som sitter med løsningen gidder lese posten... Stenges & flyttes pga. feilposting. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg