Tommytwotimes Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Får denne feilmeldingen når jeg prøver å kjøre deltaforce 3. Har sett litt rundt på nettet men finner ikke ut av det. Har kjørt litt patcher men fungerer ikke. Har pakket ut spillet og når jeg kjører det så kommer denne feilmeldingen. AUDIOMGR:Unknown SoundFile.PWF Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 tror du på kjøre en setup fil til som gjør om fil format til mp3 eller noe! Lenke til kommentar
fredster Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Har samme prob. men ser ikke ut som at noen vet svaret...! Har også prob. med install av DF 4. Please help... Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Merk alle filene i df3 mappa og slå av skrivebeskyttelsen av SAMTLIGE filer!!!! Det funka til meg :smile: Lenke til kommentar
chielos Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 could someone please translate the solution of this problem in English, I have the same problem. And this is the only site where i could find the solution. thanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå