Panasonic Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Kan video-utgangen på skjermkortet også som inngang? For eksempel er det mulig å koble en dvd-spiller til skjermkortet (s-videokabel) og få "dvd-bildet" på dataskjermen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Da må du ha TV-kort med DVB(?)-inngang eller noe sånt Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 DVB har ikke noe i denne sammenhengen å gjøre. For å få video inn på PC-en trenger du en inngang, enten på skjermkortet eller et separat TV-kort. Mange skjermkort er utstyrt med VIVO (Video In/Video Out), hvis du bare har en vanlig utgang kan du dessverre ikke kjøre inn video på den. Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
Panasonic Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 hmm.. står et radeon 9600 XT i den pc'n jeg hadde tenkt å bruke. Må inn på dvd spilleren å konfigurere noe greier, så hadde vært greit om jeg hadde sluppet å koble den fra alt å ta den med til en tv hver gang. Lenke til kommentar
Panasonic Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Har faktisk et tv-kort da, som jeg kjøpte på clas ohlson for mange år siden. Har ikke peiling på hva det heter eller hvor programvaren er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå