TrashMaster Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Hei Har kjøpt en trådløs en trådløs A/V sender i dag. Mottakeren har RCA (gul, hvit og rød kabel). Problemet er hvordan jeg skal få dette inn på PCen! Lyd går greit, har SPDIF porter på lydkortet. Har i tillegg testet å kjøre det hele direkte på anlegget og det funker greit. Problemet er bildet. Har 3,5 mm plugg video/line in og out på TV-kortet mitt, mens RCA kablene ikke er 3,5 mm. Noen tips til løsning eller overgang? Please (PS! Elkjøp stenger 18.00 og må ha TV i jula! ) Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 kanskje litt dumt å spørre 40min før elkjøp stenger? Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Ja, var egentlig en julegave. Lysten tok overhånd og jeg måtte BARE teste Fått tak i denne: http://www.turascandinavia.com/Product/Pro...x?id=1000006076. Skulle funke på min line in på TV-kortet i følge klovnen på Elkjøp, men med nærmere ettersyn er esken merket Hama Audio. Er det forskjellig utgave av slik overgang for audio og video, eller bør det gå hipp som happ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå