Gå til innhold

Nytt kabinett, til ny PC


Anbefalte innlegg

Har tenkt til å anskaffe disse delene til oppgradering av PC-en min nå rett etter jul..

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=39420

 

Eneste er at et nytt kabinett ville vært fint, for det første, slipper jeg å montere ut PSU og hovedkort fra det jeg alt har.. Også er det ingen installerte vifter eller noe i det jeg alt har.. Det kabinettet jeg alt har, er lite og stygt rett og slett..

 

Men har litt presset økonomi da.. Må kanskje bytt ut litt på det oppsette jeg alt har satt sammen ovenfor.. Bytte ut 2x Raptor disker, med 2x Hitachi 160GB disker, og til litt billigere minne for å få råd til alt, hvert fall hvis jeg skal ha kabinett i tillegg..

 

Så håpet noen kunne anbefale meg noen kabinetter..

Ingen spesielle ønsker til det egentlig, men en vifte eller to i kabinettet skader jo ikke..

Og det må være plass til skjermkort og hovedkort i det.. GeForce 8800GTx er jo ikke en liten baby akkurat heller..

 

(Linken viser hvordan PC-en min vil være med det jeg har + de delene jeg skal kjøpe)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme kabinett som biohazzard. Det er digg! :D Bytta det med et coolermaster wavemaster og du kan si det ble forskjell! 10 grader ned på de fleste komponentene :) Men angående plass så er jeg ikke helt sikker, men tror nok det skal gå fint. Det eneste er at du ikke kan ha en harddisk på samme høydenivå som der skjermkortet står, så da mister du nok en harddiskplass.

 

Det thermaltake kabinettet er sikkert stort nok, men jeg synes det så litt jalla ut. Men det er min mening ;)

 

God jul forresten :)

Lenke til kommentar

God jul ja :)

 

 

det thermaltake kabinettet der syns jeg egentlig så ganske stygt og jalla ut, men du bestemmer selv

 

 

kabinettet mitt og fredblic sitt har god nok plass til skjermkort og hardsisker, untatt den disken som kanskje blir ståendes på linje med grafikkortet

 

 

god jul alle sammen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...