-Teddy- Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Når jeg starter windows må jeg alltid inn i konfigurasjonsprogrammet til Razer for å flytte litt på sensitivity slik at jeg får rett sens (selvom sens står på rett sted). Den er nemlig alltid for lav når jeg starter windows. Enten er det dpi, ellers er det sensitivity. Det står nå iallefall 2000dpi hele tiden. Ellers; er det egentlig noen ulempe å kjøre ved 2000dpi, siden man har mulighet til å stille den så langt ned? Jeg bare stiller ned sensitivity og kjører opp dpi. I mitt hode tror jeg da at jeg får en mer presis mus enn om jeg kjører ned dpi og opp sensitivity. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Prøv å oppdater til nyeste firmware og driver, det skulle fikse diverse problemer Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hva er egentlig de nyeste? Nå kjører jeg 1.00 på både fw og drivere. Har ikke tenkt til å flashe den til Copperhead fw, vil heller vente på at de slipper en fw til Habu. EDIT: Virker denne? Trodde ikke at det fantes en offisiell fix for polling-rate'n jeg! http://www.razersupport.com/index.php?_m=d...wnloaditemid=53 Endret 25. desember 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Har nå oppdatert software og firmware til 2.01, og ting ble IKKE bedre. On the fly - dpi knappene virker ikke, og det tar 45 (!) sekunder før endringer jeg gjør i razerkonfigurasjonen trer i kraft. ... og polling-raten hjalp det ikke på, selvom det stod det på siden jeg linket til over. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Pollingraten funket ikke først hos meg heller, men etter noen omstarter virket alt som det skulle Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Okay.. Funker ikke her, enda etter to rebooter. Noe merkelig; nå har den begynt å bruke mindre tid når jeg endrer ting i razer-konfigurasjonsprogrammet.. ...men det kommer en slik Windowslyd for "koble ut-inn utstyr" når jeg gjør endringer. Akkurat som jeg plugger musa ut og inn av USBporten. Tidligere idag hadde jeg fw 2.01, men nå melder den om "fw 3.6877", uten at jeg har gjort noen endringer. EDIT: Nå virker polling-raten, men nå skrur lyset seg på hver gang jeg booter maskinen. Endret 25. desember 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hehe Bra det nesten delvis har ordnet seg da =P Utrolig horete firmware og drivere fra Razer, utrolig at det blir sluppet i det hele tatt. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Noen flere erfaringer med dette? Jeg skal installere min Habu i kveld, og lurer på hva som må gjøres. Er det bare å bruke default innstillinger, eller må jeg legge inn software, eventuelle "hacks" for å få best mulig oppdatering? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Hos meg funka musa best med firmwaren på cd'en. (fw og software 1.00) Fikk kun 125Hz, men med oppdateringer ble musa helt vill. (Dog med 500-1000Hz) Den koblet seg fra i hytt og pine, og var blitt mer en ilter oter enn en snill mus. Har sendt tilbake hele musa, det var jo ingenting som virket som det skulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå