Joachim_F Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Kjenner du noen barn du rett og slett ikke kan fordra? I så fall er Hans Christian Andersens Magiske Eventyr den ideelle julegaven. Les mer Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Haha! Genial anmeldelse :!: Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har et par jeg skulle kjøpt dette spillet til, men anmeldelsen var litt for sen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ja, ja da vet jeg hva jeg skal gi meg selvi julegave i år... Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Dette må være tidenes beste anmeldelse! :!: Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Synd...kjeldematerialet er bra, sjangeren er bra, bileta ser flotte ut...dette kunne ha vore skikkeleg bra, om dei hadde fått til resten. :-/ Spillet er myntet på yngre spillere, som kanskje tilgir den mangelfulle historien (selv om det er noe arrogant å anta at barn stiller lavere krav til underholdningen sin enn voksne) Njaaaa...ta ein titt på Topp 20-lista av og til, so kanskje du skiftar meining. Kay Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Glimrende kommentar KayAU, glimrende. Haha... Men synd at de sløser bort et såpass brukbart konsept og materiell. "God, money; I'll do anything for you. God, money; just tell me what you want me to"... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Dette minner på mange måter om Jeremy Clarksons mange reviews av biler han ikke liker. Full av galle og trashing. Lovin' it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg