hitokiri Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ta kontroll på telefonlista di! Her er metoden som er like enkel som den er genial. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Les vår detaljerte guide til SyncML > linker til Ukens perle: Ta kopi av Windows-kontaktene. Hvorfor kan dere ikke gå litt mer i dypden når dere først forklarer SyncML? Feks versjoner (1.2 er vel nyeste) og muligheten til å ta backup av SMS som kommer (allerede har kommet?) er ting som interesserer selv aktive forumbrukere. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Les vår detaljerte guide til SyncML > linker til Ukens perle: Ta kopi av Windows-kontaktene. *rettet Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Brukt i noen år nå, helt genialt! Ny telefon så er det bare å legge inn credentials'ene så har du alle kontaktene på plass! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Takk for denne! Rett og slett genialt Spesielt Zyb.com anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har man telefon med activesync og tilgang på exchange-server, synes jeg likevel dette er å foretrekke personlig Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 IKKE synkroniser med SyncML før dere sender mobil til reperasjon og ny firmware. Når man får mobilen tilbake er kontaktene slettet, men prøver man å synkronisere den mot SyncML som tidligere vil den ikke laste ned kontaktene da de allerede har vært på mobilen. Førte til at jeg måtte legge inn mange kontakter på ny etter at N80 var på repp, da jeg ikke hadde synket mot windows.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 forøvrig kan man synke kontakter i en del nokia telefoner (ikke symbian) med thunderbird i windows. etterhvert skal man også kunne synke kalenderen: http://www.kaarposoft.dk/noksync/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg