Kiwiboy Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hei. Har et lite problem, veit ikke om det er iTunes eller noe annet. Men når jeg prøver å legge til en Video inn på iTunes går det ikke. Fil>Importer>"filen">Åpne Så skjer det ingenting. Den ser ikke ut til å jobbe engang. Ingenting kommer opp og ingenting skjer. Noen som veit noen kjærring råd?? Endret 23. desember 2006 av Kiwiboy Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Videoen må være noen av formatene som iTunes støtter, vis ikke så går det ikke... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 hvilke filformat er filen du skal legge til? Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 hvilke filformat er filen du skal legge til? AVI tror jeg... Hvordan gjør jeg om filen til noe iTunes godtar?? Har lest at iTunes gjør det selv eller noe sånt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Du må konvertere filmen for at den skal funke på ipoden. Bruk Videora til å konvertere.. http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/ Deretter legg til filen i (video) biblioteket. ...Etter at du har gjort det, så gjør du følgende: Marker filen, så velger du Avansert -> Konverter markerte for ipod Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Det var litt innviklett... Noen som kan gi en forklaring på hvordan jeg forandrer filene i Videora og hvilken fil den skal gjøres om til?? Jeg lurer da altså på hvordan man gjør om film som allerede er på pc'n til aksetabelt for iTunes! Endret 24. desember 2006 av Kiwiboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå