Farmus Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hei! tenkte jeg kunne starte en tråd om lending kaoset som gjemmer seg bak pcene til norge's folket kan starte me mittt eget Endret 24. desember 2006 av ZumZart Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei!tenkte jeg kunne starte en tråd om lending kaoset som gjemmer seg bak pcene til norge's folket kan starte me mittt eget 7562560[/snapback] Å herremann! Jeg har nettop ryddet så her er mitt Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har ingen bilder av de ledningene, men skulle tatt et bak tvhylla som har en pc i skuffa og stereo anlegg. FyttiHvette hvor rotete det er bak der hehe! Legger med en teaser, slik så pcen min ut i 6mnd! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tror det er mange nordmenn som er fan av det tyskerene småfrekt kaller "multidose" (på dansk 5-stikdåse om det er fem stikkontakter, 4-stikdåse om det er 4 osv.) Har det noe norsk ord, egentlig? Jeg bruker primært laptop, så ledningene er stort sett strøm og mottaker til musa. Filserveren klarer seg med nettverk og strøm, samt S-video-kabel til TVen når jeg skal se film Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tror det er mange nordmenn som er fan av det tyskerene småfrekt kaller "multidose" (på dansk 5-stikdåse om det er fem stikkontakter, 4-stikdåse om det er 4 osv.) Har det noe norsk ord, egentlig? Grenuttak Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Disse bildene er ingenting mot hvilket kaos som rådet ved den gamle Pentium 3en. Et sant helvete å fikse når skrivebordet skulle skiftes. Huff, alle ledningene lå i en kurv, filtret inn i hverandre. (Egentlig ikke så ille, men må få ryddet opp litt, legg merke til antennen til WLAN, som ligger under alle ledningene.) Endret 23. desember 2006 av Dradd Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tror det er mange nordmenn som er fan av det tyskerene småfrekt kaller "multidose" (på dansk 5-stikdåse om det er fem stikkontakter, 4-stikdåse om det er 4 osv.) Har det noe norsk ord, egentlig? Grenuttak 7563881[/snapback] eller som det og blir kalla: padde, strømpadde.. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nordmenns? Er temmelig sikker på at det er temmelig likt hos den jevne Brite, Franskmann, Japse og Afrikaner.. Epz. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nordmenns? Er temmelig sikker på at det er temmelig likt hos den jevne Brite, Franskmann, Japse og Afrikaner.. Epz. 7567237[/snapback] Tviler på at Britene sier: "Where the fuck is my padde?!" Jeg sier iallefall padde og alle jeg kjenner sier det samme. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Denne er feilpostet, tror jeg. Vil tro den passer bedre i OT-Baren. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ups, her var det noen kontakter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Burde kanskje rydde... Man ser ikke alle ledningene som går ned fra pcen så godt. Men uansett, kanskje jeg burde telle alle ledningene? XD ledningene ned fra pcen OMG! Der ble den ledninga av!! Den har jeg lett etter Endret 25. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg sier iallefall padde og alle jeg kjenner sier det samme. 7569371[/snapback] Sier strømfordeler jeg. Eller dobbelkontakt hvis den bare har to =) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Padde er utbredt i mine omgangskretser, og. Har dessverre ikke noe bilde av ledningsrotet mitt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 *mine innlegg* Skal knipse noen bilder så skal dere få se ledningsrot. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Jeg hadde litt for mye tidligere, så jeg organiserte litt i rotet. Her er alle komponentene limt til platen som kan settes opp mot veggen og skjule alt. (ed:fixpix) Endret 27. desember 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 lending kaoset som gjemmer seg bak pcene til norge's folket 7562560[/snapback] Jaha? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Tror nok ikke det er mange som har det verre enn meg, i så fall har de et problem. Den fine hullet i veggen har jeg laget helt selv, da det ikke var noe strømuttak på rommet der PC'en står...ulovlig? Nesj. Ellers er det som dere kanskje ser en scanner der, har desverre ikke fått brukt den på minst et år pga alle ledningene som dekker den til. Endret 27. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) kabelrot, ja? vel, her er mitt aldri så lite bidrag... Endret 28. desember 2006 av Kimius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå