kirssa.. Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 innstallerte en av oppdateringene til xp, og vips så funker ikke icq etter restart. Kommer ikke inn på hjemmesiden heller til icq, selv om at jeg vet den er oppe. Nå er det ikke sånn at jeg bruker icq så mye, mne dette har nesten blitt en besettelse for meg for å få den til å funke igjen. Det bare irriterer meg nå skjønner dere :smile: Så hvis noen har tips for hva jeg skal gjøre så er alle tips velkommen. Har prøvd auto configure i preferences men den vil ikke koble til. Hjelp meg! Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Er det ikke brannmuren kan du prøve et program som heter trillian. du finner det på tucows.online.no Da kan du logge deg på ICQ MSN IRC og AIM samtidig. Veldig greit program. Spesielt vis du har noen venner som bruker icq og andre som bruker msn, osv Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Bruker trillian fra tid til annen ,men den vil ikke logge seg på der heller. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Som det blir sagt ovanfor ville eg ha sjekka om den innebygde brannmuren i XP er aktivert. Den kan lage krøll for slike program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå