Gå til innhold

Nytt nettsted: Tilbakemeldinger

Anbefalte innlegg

Hei,

Holder på med å lage nye sider til bedriften jeg jobber i. Webområdet omfatter hovedsiden, forum og nettbutikk.

Det jeg legger vekt på er at det skal være enkelt å lese og navigere på sidene. Har jeg lykkes i dette? Ta gjerne en titt på forumet og nettbutikken og si hvordan dere opplever dette. Både positive og negative kommentarer mottas med takk. Er sikkert mye som kan gjøres bedre enn det jeg har gjort. Er en god stund siden jeg drev med dette daglig.

Bør kanskje nevne at sidene savner endel informasjon og tekst, og kan kanskje derfor oppleves litt tynne. Men det inntrykket vil forhåpentligvis bli bedre når jeg får alt på plass.

Sidene finner dere her: www.spesmek.no/index.php

Endret av haugslett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan fikse headeren når jeg får tilgang til en datamaskin med bildebehandlingsprogram. Har glemt å komprimere jpg-fila. :)

Synes ærlig talt menyene sto fint som de er nå, men kan selvfølgelig se hvordan det blir med ditt forslag.

Takker for svar, Andy-Pandy.

Lenke til kommentar
Sorry for at jeg sa det var lang ladetid. Prøvde igjen nå, og nå var den helt strålende :D

Du kunne vel ikke hjulpet meg med phpBB forum, som du også har? Msn hvis du har: [email protected]

7563259[/snapback]

Spør heller på dette forumet. :) Har dessverre ikke msn her. Om du har PHP støtte på serveren og egen MySQL database, skal det ikke være alt for vanskelig. Jeg lastet bare ned filene og la de ut på serveren. Så leste jeg dokumentasjon som fulgte med pakken. Om du kan litt engelsk, burde ikke det være stort problem. :)

Men som sagt, du må ha både php og mysql (er ikke sikker på om andre databaser er støttet). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...