Efreet Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Kommer det laptopper med skjermkort som takler DirectX10? Skal ha ein gaming pc og venter til dette er å få tak i, men når kan ein anta at det vil skje? Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Det har jeg også lurt på en stund nå. Litt OT, men et anna spørsmål: Jeg lurer på er om det snart kommer laptoper med flash harddisker eller hva det heter. Altså harddisker som ikke har slike "cd plater" inni seg. Endret 23. desember 2006 av Ltr Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Den dagen flashbaserte harddisker tar helt over skal du nok vente litt på. Hybriddiskene kommer derimot ganske snart. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Og hva er hybriddisker ? Noe av det samme? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 ligger vel i ordet. litt av begge deler. kan tenka meg det laster opp relaterte ting til flash minnet, men ja. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Kommer nok DX10 kort til bærbare uttpå nyåret en gang. Jeg kjører vista nå, og under dxdiag står det faktisk at jeg har DX 10 :!: Og grafikkortet mitt som har 256 mb har plutselig fått 382. Off topic: Hybrid-disker har flashminne i tillegg til vanlig disk. La oss si en hybrid disk har 1 gb flashminne. Da starter ikke hardisken opp så lenge det ikke er fullt i flashminnet. Når flashminnet er fullt, spinner hardisken opp legger det over. Slik jeg har forstått det i allefall. Kjekt på en bærbar pc da, vil jo spare en del strøm. Endret 25. desember 2006 av remmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå