mikie91 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei, har klart å boote på 3,05 GHz, med minne på DDR266, multiplier på 11x, FSB på 277 og HT Multiplier på 3x. Da har jeg volt på det høyeste HK tillater (i BIOS), som er 1,550 V. Jeg trenger da mer volt å gi, for å kunne klokke mer. Jeg har prøvd med AiBooster, men når jeg øker VCore et hakk der, begynner maskinen å boote på nytt. Jeg får opp denne meldingen litt: "Out of frequency range. Set resolution lower or see monitors guide". Deretter begynner den å boote på nytt. Noen som vet hva som gjør at dette skjer? Idle temp ligger på rundt 34 grader, så jeg tror ikke det er varmen som er det første som stopper meg. Komplett oppsett: HK: Asus A8N-SLi Deluxe (Socket 939) CPU: AMD Athlon 64 3700+ San Diego RAM: 4x Kingston ValueRAM 512 MB DDR400 (PC3200) GFX: Gainward Geforce 6600GT 256 MB PSU: Be Quiet! Straight-power 600W Forslag, anyone? -Mikael Søyland Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg tror at hvis du skal ha mer volt, må du voltmodde det hovedkortet du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå