egilswm Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Oppgraderte fra RH7.2 til RH8.0, og da jeg er KDE bruker oppstod en del problemer; - De fleste ikonene på panelet ble erstattet med "kde-tannhjul" og virker ikke. Nå finnes det kun "start-meny" og desktop ikon. Hvor er terminal ikonet? - Programmer er forsvunnet fra "start-menyen". Kan jeg få kde til å finne alt jeg hadde her tidligere? Uten å gjøre det enkeltvis? - Ikoner på desktopen virker ikke - Mail til root kommer ikke opp i pine. Har ikke endret på noe i pine. Noen som kan hjelpe meg med disse problemene? Forøvrig synes jeg at RH8.0 suger (uten at jeg ønsker å starte en flamewar) Den likner på en dårlig kopi av winXP. Se på den nye package manager for eksempel. Hva er det for noe tull... ES Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Det er derfor jeg ikke oppgraderer, men installerer alt på /, /boot og /usr på nytt. Da vet jeg at jeg beholder dokumentene i /home, programmene i /usr/local og web/databaser i /var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå