Supposedly Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei! Noen som vet om det vil være mulig å kjøpe en oppgradering av Vista på engelsk som kan brukes på norsk Win 2000? Altså, jeg hadde uansett tenkt å formatere partisjonen, og såvidt jeg forstår trenger man i såfall bare å kunne vise til original-CD'en for Win 2K før installasjonen fortsetter. Men er dette mulig når originalen er norsk og jeg nå bor i utlandet og må kjøpe engelsk versjon? Har også fått litt sprikende forklaringer på oppgraderingen - noen sier man skal kunne oppgradere fra Win 98 SE og oppover, mens andre sier det kun er XP som gjelder. Sist gang jeg oppgraderte var på 95 til 98, og det kostet skjorta, så derfor hadde det vært fint å vite med sikkerhet om versjonen jeg kjøper faktisk kan brukes eller ikke. XP-versjonen jeg har på den andre maskinen er selvfølgelig en recovery-CD, ellers hadde det jo ikke vært noe problem, siden den er engelsk. Takker for hva som helst av hjelp! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nei det går ikke. Du kan bare oppgradere til Vista fra XP SP2. Da må du i tillegg ha Vista på samme språket som XP SP2 var på. Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Nei det går ikke. Du kan bare oppgradere til Vista fra XP SP2. Da må du i tillegg ha Vista på samme språket som XP SP2 var på. 7563167[/snapback] Hehe, Microsoft vet å tjene penger. Vel, vel, da får jeg vel bare krype til det sure eplet. Må jo ha Vista nå som jeg har skaffet meg DX10-kort, ellers blir det litt bortkastet. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Du kan jo kjøpe deg en OEM versjon hvis du ikke har planer om å bytte ut maskinen på en stund =) Retail er dog til å foretrekke, men akk så dyrt det er =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå