KristianF Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg sliter veldig med kraftig kløe på hodet og overkroppen (rundt skuldrene og halsen. litt ned på brystet) når jeg svetter eller ligger i et badekar med litt varmt vann. Utrolig irriterende, og skal nesten ingenting til før det klør. Noen som vet hva det kommer av og hva jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ømfintlig hud? Tørr hud? Er du lys i håret/ huden? Ofte ømtålig hud da. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Har lyst hår og hud ja. Legen sa også at det kunne være pga. tørr hud, men hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
win32 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) får du store blemmer?`har samme problemet selv bortsett fra at jeg i tillegg får store blemmer. prøv med allergimedisin, hjelper som oftest for meg iallefall Edit: angående tørr hud så kan du kjøpe en salve på apoteket som hjelper. Endret 23. desember 2006 av win32 Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Får ingen tegn til utslett eller no sånn. Er bare som om når du får vanlig kløe på kroppen. Blir veldig kraftig på hodetoppen og overkroppen. Salve er vel ikke så lett å knø uteover toppen av hodet siden jeg har det meste av håret der.. :\ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Prøvd å ta litt sol? Det hjelper veldig godt for tør hud, hjalp i alle fall meg og min kløing, som var tørr hud relatert. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 greie tips, har samme problemet selv. Spesielt fra overgang fra varmt til kaldt. Type fra varm svømmehall til minusgrader ute. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Prøvd å ta litt sol? Det hjelper veldig godt for tør hud, hjalp i alle fall meg og min kløing, som var tørr hud relatert. 7572915[/snapback] Sol får jeg nok av om sommeren, og tro meg, det klør. Har ikke merka noe forbedring av det. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Du har ikke eksem? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Har du noen form for utslett på kroppen? Veit eksen min fikk noe utslett-greier(som egentlig skulle komme av ekstrem fedme, men.. han er spinkel) og noe av det som var mest plagsomt va all kløinga når han blei varm ol. Eller går du på noe medisiner? Kan være bivirkninger fra noe sånt. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Du sier du har lys hud, så er nok rett og slett bare det at du har en ømfintlig hudtype som lett blir sår og påvirket av kulde/varme etc. Har ganske lys hud selv, og merker dette godt. Med en gang været slår om og det begynner bli kaldt om høsten f.eks bli jeg tørr på hender og rygg. Fuktighetskrem, og velvillige jentehender til smøring anbefales Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 dicktator: Jeg har ingen eksem. bazukh: Jeg har ingen utslett som jeg har funnet noen plass på meg. Bruker heller ingen medisiner- Folcom: Får se om jeg får prøve noen fuktighetskrem. Og en ting til, jeg fant ut at jeg har en del flass.. Kan det være litt av grunnen til at det klør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå