Krankemot Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Telefonen vår har på magisk vis blitt vidrekoblet til en eller annen femmed kar på skedsmokorset. Det er ikke noen viderkobling på telefonen vår og jeg får ikke ta i Telenor nå :/ Noen som har tips på hva som kan gjøres for at dette kan fikse seg? Må være utrolig irriterende for han fyren når han får ALLE våre telefoner til seg :/ Kan jo nevne at dette har hendt før. er det andre som har opplevd noe lignende? Edit: Vi har Telenor :/ Endret 23. desember 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Prøv her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=20 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 det er fasttelefon det er snakk om da Om dette da er riktig sted så synes jeg man bør endre litt på Forum-navnene Lenke til kommentar
Loko Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 slike ting bruker vanligvis å stå forklart i telefonkatalogen Lenke til kommentar
johanness1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis du ringer til den abbonenten du har og be om vidre kåblings "koden" den er noe ala slikt som dette: *#19*# et eller annet slikt, er så lenge siden jeg har vidre kåblet hus tlf nå, men ta og ring oppratøren din, de fikser det garantert Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Det fikset seg automatisk etter jul, sikkert en koblingsfeil hos telenor. prøvde å ringe koden for å bestilleavbestille viderekobling men den sa det ikke var noen aktiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå