mbiof Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Heisann tenkte jeg skulle gi et kort tilbakeblikk på hvilke spill jeg har kastet bort tiden min med i løpet av 2006. Hvilke spill har du spilt? Januar ble brukt til Condemned og PGR3. Februar var en ganske rolig måned der jeg bare kan huske å ha spilt Fahrenheit (xbox). Mars og april var to meget gode måneder der jeg koste meg glugg i hjel med GRAW og Oblivion. Etter det trente jeg ned med Tomb raider før jeg hoppet over på metroid prime hunters og castlevania på DS. I løpet av sommeren rundet jeg riddick (xbox) noe som jeg anbefaler alle andre etternølere å gjøre. På sensommeren spilte jeg syphon filter (psp) og Dino crisis 3 (Jeg likte det faktisk!) Høsten ble sparket i gang med det eminente dead rising. Etterfulgt av half-life episode 1 og sin emergence. Etter dette var det på tide å børste litt støv av cube'n og capcom ordnet glittrende underholdning i form av resi4 og killer7. Makan til syke hoder som du finner i grashopper skal du lete lenge etter. Høydepunktet på spillåret kom i november med GeOW og R6. Sammen med Oblivion og GRAW er dette mine høydepunkter for 2006. Nå sitter jeg og banner og steiker med killzone liberation. er det bare meg eller er dette et steike vanselig spill? Gleder meg til zelda på nyåret og lost planet. Har også planer om å kjøpe super mario (DS) og kanskje final fantasy III. Vi får se. Hva har du spilt? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Januar -> Desember: Ingenting Desemer: Gitar Hero 1 og 2. Nå er jeg lei og vil ha Shadow of the Collosus, men orker ikke å stresse rundt på lille julaften. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) 2006 var for det meste shmups på konsoller Endret 22. februar 2009 av Okeblol Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vi er i konsoll-delen av forumet, Jokque Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 På konsoll har jeg vell bare spilt Gran Turismo 4 i 2006 Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vi er i konsoll-delen av forumet, Jokque 7562116[/snapback] WoW fins sikkert på konsoll, hehe på konsoll spiller jeg bare SHMUPs (gradius, r-type, dodonpachi, ibara, etc) og det er en sjanger de fleste ikke er interessert i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå