izek_mendez Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tok et portrettbilde av pappa istad: La meg høre deres dom. Mads Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg er ingen ekspert men: Komposisjon: super. Vet at noen hater at pannen kuttes, men. Jeg liker det! Fokus: Perfekt. Bra bruk av dybdeskarphet. Men jeg syns bildet er noe mørkt. Går masse blekk til et sånt bilde! Tipper du ikke har brukt kompaktkamera her. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Takker for konstruktiv og rask respons! Selv syntes jeg bildet er passe mørkt da det ble laget for å henge på veggen, med det er selvsagt lov til å ha ulike meninger. Brukte Canon 20D med 85mm 1:1.8 om du lurte. Mads Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Meget godt portrett etter min smak. Fin øyekontakt og et naturlig smil. Som nevnt tideligere av Luske_Ludvig så er komposisjonen veldig bra. Pappa'n din er godt plassert. Selv mener jeg at S/H, som du har valgt her, gir en helt egen stemning i bildet. Jeg syns det er litt mørkt, så jeg laget et annet forslag med høyere kontrast, lysere og skarpere øyne. Håper det går bra. Endret 23. desember 2006 av dynamic Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nå syns jeg det første var best. Ble nesten litt for skarpt det siste. Ser nesten oppskarpet ut. Veldig fin stemning i bildet. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Henger meg på ros som er gitt - et meget godt utsnitt og en lun stemning i bildet. Jeg synes imidlertid kontrastene kunne ha vært noe større i mellomtonene og at bildet tåler litt oppskarping. Har tillatt meg å påføre disse småendringene, gjort via LAB-fargerommet i Photoshop. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Veldig fint portrettbilde. Er ikke sikker på om jeg liker at pannen er kuttet, men bildet får et litt spesielt preg av det. Smak og behag. Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Fint bilde synes jeg, men er litt usikker på om jeg liker at det er så mye plass til høyre på bildet... Uansett var bildet nydelig :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå