zandzpider Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 skal jeg skrive no spess i consolen for å få lyd`? spillte gjennom de 3 bretta i går å fy **** å scary. det gikk faktisk glatt nesten hele tiden Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg har lyd... Hvordan du får det til å gå glatt? med meg så fryser bildet hver gang jeg pomper en zombi med hagla :razz: Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Glatt? Nåja Har XP2200+, Hercules ati radeon 9700 pro, 768mb corsair minne. Fått 16000 i 3d mark, men doom 3 alpha hakker som f. Men spillet er jo langt fra optimalisert. Men jeg har lyd ja. Seriøst, har du ikke lyd? Og ble scary uten lyd? Gud hjelpe deg da når du får lyd. Blir du springer fort til mamma da ja tror jeg. *ler godt* Go helg. *Skåler med karsken* Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har lyd, og med en performence fix går det glatt å spille det også. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 spillte i ca 1 minutt i strek, og så var det ut :razz: men da var det også ikke spillbart. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 merkelig... er det no krav til lydkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå