Lindsay Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hvordan gjør en det? Dette er snakk om en proftp Lenke til kommentar
comicz Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 ...det er alltid fint å vite hvilken distro du kjører. Du finner inetd.conf i /etc/ et sted, muligens /etc/inetd.conf. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Ubuntu er distro og det ser ut som den ikke starter.Trodde att jeg valgte init.d som valg og ikke som deamon,men det hjelper så lite når den ikke starter Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Har fått til att den starter etter litt lesing i endringer fra forrige versjon,men foreløpig så får jeg ikke tillgang,men den er startet Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) i configen til proftpd kan du velge inetd eller standalone. Gjort dette med slackware... /etc/proftpd.conf Endret 24. desember 2006 av mariunae Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Har fått den ene til å starte opp nå men den andre får jeg ikke til å starte,kommer heller ikke på hvordan jeg gjorde det på den andre.Men vet såpass att det er blitt gjort endringer i den nye proftp så den starter fra xinet.d. Noen som kan hjelpe? Den andre kjører som standalone som denne også gjør men vil som sagt ikke starte Endret 25. desember 2006 av nre1458 Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Får ingen feilmeldinger men den starter ikke om jeg prøver å starte den fra konsollet heller Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Hvordan oppretter du nå gruppa proftp? serveren er startet men mangler som sagt gruppa Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 addgroup proftpd oppretter gruppa proftp Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Fant det ut så nå fungerer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå