sigmundhansen84 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Etter en fuktig kveld i leieligheten klarte en venn av meg og helle et helt glass hvitvin i tastaturet på min Dell Inspirion 6400. Tok ut batteriet med en gang og lot pcen stå i 2 dager foran ovnen før jeg satte i batteriet igjen. Alt fungerer nå som det skal bortsett fra at tastaturet er vanvittig seigt, knappene henger godt igjen, blir nesten sliten i fingeren av å trykke på enter og backspace! Noen gode tips til hva jeg kan gjøre? Noen som vet hva det koster og bytte det ut? Kjøpte pcen i Norge men jeg bor i England så det blir sikkert så mye slit! Siggis Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 ta ut batteriet å vask tastaturet da med vann... la det tørke (hårføner) så skal det være like godt som nytt.. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Du kan ta av alle tastene en for en og rense nedi. Bare sprette de opp med et skrujern eller noe. Detetter kan du vaske nedi med en fuktig klut eller noe. Bare ikke drukne tastaturet, trenger bare en såvidt fuktig klut eller papir. Ellers kan du jo bare kjøpe et nytt tastatur da, et hvilket som helst tastatur. Koster vel fra 150 og oppover. Har ingenting å si at PCen er norsk, har samme tastatur Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nå skriver han at han har en bærbar pc, så å sprette opp taster eller kjøpe nytt tastatur er vel ikke særlig aktuelt. Men løsne tastaturet og vask ja, du vet jo allerede at ikke noe elektronikk er ødelagt siden det virker, så absolutt ikke noe problem. Lenke til kommentar
esstrom Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 det er ingen problem å løsne tastaturet fra maskin å bare vaske det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå