isakm Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Du kan like greit gå for en slik. Stillegående og MEGET effektiv. 140mm må nok i såfall stripses fast tror jeg, da det er ett spor 120mm'n skal inni 7572743[/snapback] haha, akkurat i det jeg hadde sendt innlegget sjekket jeg komplett etter vifter, første jeg la mer til var den der xD Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Den vifta har jeg. Den er effektiv ja, samt veldig stillegående. Absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 jeg tenkte å kjøpe meg Scythe Ninja+, på tester så er noctaen bedre på amd, men på intel så virker det som Ninjaen er bittelitt bedre.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har Noctuaen brukt viften som fulgte med i den testen? Hvor mange CFM kjørte viften på? På feks. HW.no sin test brukte de en annen vifte, en dårligere sådan, og det fører til dårligere resultat ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå