Hamsterino Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 I GTA3 så er det rare farger som flyr over skjermen helt til det er så mye av dem at jeg må slå av. Andre ganger går alt helt glatt, også bare går PC'en ut av spillet. I Medal Of Honor: AA bare klikker det, og det samme i Ghost Recon, og i Hitman 2. PC'en bare går ut av spillene. Noen ganger bare unnskylder PC'en seg med at det er en feil i .exe filen til spillet. Jeg har en Intel P4 2.53 Ghz, Radeon 9700 PRO, 512MB RAM, Western Digital Caviar SE 7200rpm 8 MB Cache, Audigy 2, Asus P4S533, Pioneer 16x 40x(DVD-106). Jeg har Noname RAM. Altså vet ikke hvem som har laget den. Kan dette være et problem? Før så var prosessoren ganske varm, men nå ligger den på max 37 grader. Viften på grafikkortet går, så der er det bra, men jeg finner ikke ut av problemet. Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Prøvd å laste nes nye drivere til skjermkortet? kanskje nye drivere til hk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå