Gå til innhold

anbefaling av kabinett. 1500kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antec P180 er å anbefale. Det er veldig stille, har støydemping på hdd og PSU. Det har heller ikke vindu, men trippelplatete vegger, som holder vibrasjonen ute, og det hr også veldig god luftflyt. Se på HWs test av det, og bli imponert. Selv syntes jeg det var stygt, men så kom det i svart og, og det svarte er virkelig pent ;)

Lenke til kommentar

Kan anbefale Lian Li 6070BSCAND på det varmeste :love: Har da verson 1. , men uansett så er det utrolig pent, stilrent stille kabinett. Kjølingen i kabinettet er også veldig bra, synes hvertfall jeg.

Jeg har også Big Typhoon med E6600. Begynte å lure litt pga. størrelsen på CPU vifta som jo er diger, men den passet. Min CPU ligger vel på 30 idle, 45-50 ved load.

Endret av jurgeeen
Lenke til kommentar
Antec P180 er å anbefale. Det er veldig stille, har støydemping på hdd og PSU. Det har heller ikke vindu, men trippelplatete vegger, som holder vibrasjonen ute, og det hr også veldig god luftflyt. Se på HWs test av det, og bli imponert. Selv syntes jeg det var stygt, men så kom det i svart og, og det svarte er virkelig pent ;)

7564177[/snapback]

Her har du gutten som kan sine saker:)

Antec P180 kommer midt imellom Fjortisskabinett(raidmax osx) og heller litt mer over til kontokabinett(lian li)

Etter min mening da:)

Har selv bestillt ett Antec P180 og det er rett rundt hjørnet nu :dribble:

Lenke til kommentar

7564177[/snapback]

Henger med på den, P180 er et veldig stillegående kabinett. Ta en tur på SPCR så ser du at det verdsettes høyt :)

Andre gode alternativer er P150 og antec 900

P150 er litt mindre enn P180, men kommer faktisk standard med gummioppheng til hardiskene(som vi alle populært henger opp i o-ringer)

Antec 900 har god luftgjennomstrømning, noe som blant annet den store 250mm vifta sørger for.

Jeg ville også anbefalt Stacker STC-T01(kanskje aller høyest!), men den utelukkes pga. av vekten... Mitt ferdigfylt veier nok over 30kg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...