Exentler Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 jeg er på jakt etter et nytt kabinett til under 1500 kr det skal være stille ikke ha vindu gode termiske egenskaper (preforeringer over cpu til TT big typhoon hadde vært en fordel) ikke mega tungt ikke noe dill dall har sett litt på Lian Li pc 6070 scan v2 noen forslag ? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 har hørt mye bra om det kabinettet, lett å få det ryddig. men er visst veldig tynn alu så isolerer ikke helt topp. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 det er støydemings matter i det Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 joda. er bare det jeg har hørt... men har hørt om mange som er veldig fornøyde med det Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Antec P180 er å anbefale. Det er veldig stille, har støydemping på hdd og PSU. Det har heller ikke vindu, men trippelplatete vegger, som holder vibrasjonen ute, og det hr også veldig god luftflyt. Se på HWs test av det, og bli imponert. Selv syntes jeg det var stygt, men så kom det i svart og, og det svarte er virkelig pent Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 noen flere som vil anbefale ? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Kan anbefale Lian Li 6070BSCAND på det varmeste Har da verson 1. , men uansett så er det utrolig pent, stilrent stille kabinett. Kjølingen i kabinettet er også veldig bra, synes hvertfall jeg. Jeg har også Big Typhoon med E6600. Begynte å lure litt pga. størrelsen på CPU vifta som jo er diger, men den passet. Min CPU ligger vel på 30 idle, 45-50 ved load. Endret 30. desember 2006 av jurgeeen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ta en titt på kabinettene fra Lian Li. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Antec P180 er å anbefale. Det er veldig stille, har støydemping på hdd og PSU. Det har heller ikke vindu, men trippelplatete vegger, som holder vibrasjonen ute, og det hr også veldig god luftflyt. Se på HWs test av det, og bli imponert. Selv syntes jeg det var stygt, men så kom det i svart og, og det svarte er virkelig pent 7564177[/snapback] Her har du gutten som kan sine saker:) Antec P180 kommer midt imellom Fjortisskabinett(raidmax osx) og heller litt mer over til kontokabinett(lian li) Etter min mening da:) Har selv bestillt ett Antec P180 og det er rett rundt hjørnet nu Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Sitter med Lian Li PC6070B Scand og har ikke mer enn gode ord om det! Er kjempefonøyd med det, den demper støyen ganske bra, det er vibrasjonsdemping til harddiskene (V2), lett og få ryddig. Jeg simpelthen elsker det! ~ Medion Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg vil anbefale ThermalTake Kandalf på det sterkeste utmerket kabinett med masse muligheter og pent utseende... Lenke til kommentar
haldsrud Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg vil anbefale thermaltake Armor. Kjempe bra kabinett som det er lett å rydde i og i tillegg ser den jo veldig bra ut. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Antec P180 er å anbefale. Det er veldig stille, har støydemping på hdd og PSU. Det har heller ikke vindu, men trippelplatete vegger, som holder vibrasjonen ute, og det hr også veldig god luftflyt. Se på HWs test av det, og bli imponert. Selv syntes jeg det var stygt, men så kom det i svart og, og det svarte er virkelig pent 7564177[/snapback] Henger med på den, P180 er et veldig stillegående kabinett. Ta en tur på SPCR så ser du at det verdsettes høyt Andre gode alternativer er P150 og antec 900 P150 er litt mindre enn P180, men kommer faktisk standard med gummioppheng til hardiskene(som vi alle populært henger opp i o-ringer) Antec 900 har god luftgjennomstrømning, noe som blant annet den store 250mm vifta sørger for. Jeg ville også anbefalt Stacker STC-T01(kanskje aller høyest!), men den utelukkes pga. av vekten... Mitt ferdigfylt veier nok over 30kg Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 her er et ganske bra kabinett er litt tungt da... overstiger budsjettet ditt med 500kr da men... en kompis av meg har d og d er rått https://prisguiden.no/product.php?productId=38191 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå