Boneraw Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 nå som det er jul, hører vel de fleste på julemusikk for å komme i den vanlige julestemningen! trenger tips til tradisjonelle/nye julesanger for å komme i denperfekte jule modusen! så hva hører du på nå i disse juletider? GOD JUL! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har mange favoritter, men må jo nevne Chris Rea - Driving Home for Christmas Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Har mange favoritter, men må jo nevne Chris Rea - Driving Home for Christmas 7561566[/snapback] Den låta + lukten av juletre, surkål og nystekt ribbe Ultimate jul Endret 23. desember 2006 av Mompen Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Har mange favoritter, men må jo nevne Chris Rea - Driving Home for Christmas 7561566[/snapback] den kan jeg være enig i ja... eller pinnekjøtt! det varierer litt hjemme hos oss hva vi pleier å ha(som sikkert hos andre også) men noen flere sanger? im dreaming of a white christmas! er jo en klassiker! Lenke til kommentar
Dannylook Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg hører på solo albumet til Jordan Rudess(Dream Theater) som heter Christmas sky, veldig bra album Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En av mine julefavoritter er Eric Cartman med Holy Night helt genial tekst Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hører på Turboneger jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå