Gå til innhold

GeoW vs. Resistance på Gametrailers.com

Tandamram

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette har vært tatt opp, men Gametrailers.com har lagt ut en flash-snutt med en sammenligning av Gears of War og Resistance: FoM hvor de sammenligner de forskjellige elementene i spillet, og man kan gi sin stemme på hver enkelt bit og totalvurdering underveis.

Jeg lar det være opptil hver enkelt hva deres stemme vil bli, og vil helst ikke at dette blir en flame-GeoW vs. Resistance-tråd. Håper det kan bli en tråd uten usaklige kommentarer, for en gangs skyld.

Snutten finner du her.

Hvis det allerede har blitt nevnt i forumet, så må jeg bare beklage.

Forresten så er dette første "episode" i en VS-serie Gametrailers nå lanserer, hvor de skal sammenligne spill, produsenter etc. Kan bli spennende :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge spillene ser veldig bra ut, men syntes Resistance var litt for "lys" ser kanskje annerledes ut hvis eg hadde spillt det hjemme. Mens Gears of war ser noen plasser litt for mørkt ut.

Men dette er et spennende konsept men syns den at seerne skal vote blir egentlig litt feil, har jo alltid noen fanboys som kommer til å vote for sin konsoll uansett hvordan det ser ut.

Lenke til kommentar

Når Gears Of Wars såg for mørkt ut,blei FOM får blasst og tammt. Så det der var litt ergelig utifra de klippene. Men overall syns eg GeOW ser meir solid ut. FOM scorer ihvertfall best når det kommer til kjøretøy :) Men på den tekniske siden er det ingen tvil, GeOW er overlegen FOM meiner no eg ;)

Lenke til kommentar
Er det andre enn jeg som synes grafikken i Resistance ser litt kjip ut? Tenker da spesielt på karakterene.. Ser liksom så veldig plastikk ut synes jeg..

7563227[/snapback]

Grafisk er det veldig underlegent Gears Of War, det blir igrunn en urettferdig sammenligning sånn sett, men så er det da bare et lanseringsspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...