hasog Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har kjøpt hovedkort og cpu men det har vært feil på cpu 2 ganger: Nå siste gang sier firma at det ikke er garanti på CPU skal være skade på krystall. Har behandlet fint som man skal gjøre, bare det har vært sendt i posten. Hva skal jeg gjøre her Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 hvilket firma har du kjøpt fra? kanskje du kan bruke tv2 hjelper deg? Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hvis det er fysiske skader på varer så vet jeg at garantien ikke dekker sånne ting. Man kan jo ikke hamre løs på en vare eller miste noe i bakken og forvente at det skal gå på garantien. Når det gjelder CPU'er så er i alle fall AMD veldig strenge der. Hvis det er de minste hakk eller skader på kjernen så gir de ikke garanti på det. Ofte så skjer det pga hardhendt behandling og feil montering av vifte osv. Believe me, I know. Been there done that :razz: :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå