Hotel Papa Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Heisann Har et lite problem.. Lurer på hvordan jeg skal få klippet av noen julelys, altså det er sånne små noen man har rundt juletreene hjemme, ikke de store pærene. Kan man bare bruke en leatherman eller får man støt da? Hvis ja, hva skal jeg bruke for å ikke få støt da? God Jul Mvh EvenruD Ps. Det er bare sånn det er, ikke vits i å spørre hvorfor de skal klippes av Lenke til kommentar
T homas Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Plast leder jo ikke strøm så en vanlig saks med plastik håndtak må vel fungere? (foruttsetter at saksen greier og kutte igjennom ledningen ) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Noen som er lei av naboens amerikanske julelys? Jeg har lyst til å gjøre det samme som deg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg er en fan av platesaks til sabotering av ledninger, det er så herlig overkill Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Kabeltang. Eller hvorfor ikke dra ut strømmen først? Eh, kanskje det ikke er dine lys som skal klippes? Skummel!!!! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg er en fan av platesaks til sabotering av ledninger, det er så herlig overkill 7561776[/snapback] Platesaks, hva er det? Ville det evt vært mulig å ta bort litt av plastikken utenpå ledningen også helde vann over? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg er en fan av platesaks til sabotering av ledninger, det er så herlig overkill 7561776[/snapback] Platesaks, hva er det? Ville det evt vært mulig å ta bort litt av plastikken utenpå ledningen også helde vann over? 7562202[/snapback] Vann er nok ikke så drepende for ledninger som alle skal ha det til Gå for å klippe over du, eventuelt kan du legge ledningen mot en hard overflate og svinge øksa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå