NoNamed Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 tror jeg har lest det et sted her men jeg fant det ikke igjen... har partition magic7 kjører winxp og har 2x 40gb wd hdd ntfs format... i partition magic så lager jeg de diskene jeg vill partitionene jeg vill ha og trykker apply changes systemet sier at jeg må restarte...det gjør jeg...(reset og power off) men når jeg kommer i win igjen er ikkno forandra...har fortsatt 76gb partitionen(80gb) Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Er du sikker på at du har FULLVERSJONEN, den saken som man laster ned på produsentens hjemmeside er nemlig bare en demo! (som ikke funker i det hele tatt) Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 joa så newbie er jeg ikke da :razz: astalavista.com nei nå stikker jeg og legger meg.... (ps. jeg har juleferie nå jeg :razz: haha) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Når maskinen starter igjen skal det komme sann lyseblå skjerm sånn som kommer når windows kjører scandisk, isteden for scandisk er det partitionmagic som "utfører operasjonene du har bedt den om" Det er ihvertfall det som skal skje... Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 det kommer en lyseblåskjerm...(ser litt nut som scandisc greia) dn er der en liten studn...lager noen prikker (.........) så kommer jeg inn i windows.... but no change :sad: Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hvis jeg ikke forstår feil her, så trykker du reset knappen/power off? høhø...hvis du gjør det, så går det gærnt. den fikser alt selv. bare trykk apply og den restarter av seg selv. funka fett på mine to ibm 45gig'er i winxp. fiksa det slik jeg ville ha det. trykte apply, maskina restarta av seg selv (etter en stund) det kom en haug av noen lyseblå skjermer. og etterpå var alt bare gull og grønne skoger. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 joda jeg trykker apply og den sier at jeg må restarte siden jeg har gjort endirnger bla bl...så restarter jeg og ikke dritt skjer... æsj jeg driter i det en partition på 80 gb er greit det...da kan jeg legge masse stæsj på skrivebordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå