Chainman Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Noen som kan anbefale den beste routeren jeg kan få for 400 kroner?? Helst på www.datakjeden.no ellerno sånn.. Må kjøpes idag.. Helst fra stovner senteret. Takk=) Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Den skal forøvrig være til en Acer Aspire 5600 bærbar pc. Glemte også å nevne at det er trådløst nettverk hvis det har noe og si. =) Endret 23. desember 2006 av Chainman Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Billigste Datakjeden har på lager er en 3Com OfficeConnect Wireless 54 Mbps 11g til kr 562,-. Er helt OK så langt jeg vet. Ellers må du opp i nesten kr 700 og over for f.eks Linksys som har svært bra kritikker. Gjelder også jevnt over Elkjøp og Expert, at prisene ligger fra kr 500 og oppover. Og at det skal brukes trådløst har svært mye å si, da en vanlig router koster et par 100 kr mindre. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) https://prisguiden.no/fritekst_sok....icefind=wrt54gl Linksys WRT54GL. Veldig bra router dette her. Har den selv, og er kjempefornøyd! Legg til en hundrelapp så har du en super router! Endret 23. desember 2006 av Glenn Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg har vert bort i 4 stk 3com routere i 400kr prisklasse. Rekkevidden er under middels. Må stå midt i en vanlig tre-enebolig for å dekke hele huset. Maks 16Mbit trådløst reel hastighet. Enkel å sette opp. En router døde første døgnet og måtte returneres PSdata. Var ingen spørsmål hos de, så regner med at det ikke er første de har fått i retur. Kan anbefales dersom du er på jakt etter en enkel og billig sak. Ikke kjøp den billige dlink saken de har på elprice... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=45041 Den med DD-WRT er muligens noe som passer for deg. Ellers ville jeg sett på WRT54GL, og kjøpt noen bedre antenner til den. http://whiteshit.net/~hc/Pictures/Serverrom/IMG_9024.JPG Min, med nye antenner. Funker knall. Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Nå er julen her.. Så jeg kan øke prisen en del... Kan vell gi rundt 700-800 kr. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 -linksys wrt54gl!! :!: Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 åå hadde også lyst på linksysen men når vi måtte ha ny så var det ingen lokale buttiker i hgsd område som hadde (elkjøp, expert, telehuset, telebutikken og elprice) var sykt irreterende for det er digg router. kan anbefalest Ha en eller trivlig Jul! Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Buffalo WHR-G54S ser veldig interessant ut. Siden man kan kjøre DD-WRT på den vurderer jeg å kjøpe en slik selv i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå