~~Undertaker~~ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tok dessverre den fatale feilen av å bestille Buzz: The Big Quiz fra Spiderman.no siden de var de eneste som "liksom hadde den inne". Men sjappa forsvant 2 dager etterpå fra nettet! Skjønner ingenting. Hvis man går på www.spiderman.no nå så kommer man inn på en side som heter www.game.se Før siden gikk ned så sendte jeg mail til dem, men har ikke fått noe svar tilbake. Seff var jeg dum nok til å betale med VISA så nå ligger 500kr bokført på kontoen min. (reserverte) Jeg trodde at Spiderman var seriøs sjappa siden de har butikker rundt omkring i Norge. Hva skal jeg gjøre for å få pengene tilbake? De er egentlig ikke overført til dem men ligger reservert på kontoen min. Hva skal jeg gjør for å få dem tilbake? Når kontakt med selgeren er ikke mulig... Kan banken bare fikse sånt? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hva med å spørre banken? Lenke til kommentar
Nokia446 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Egentlig gammelt nytt Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Bah... det der visste jeg ikke! Takk for artikkelen, for spørre banken om de kan låse opp pengene mine! Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) De er jo strengt tatt ikke blitt avviklet, de er blitt kjøpt opp. Det er rimelig å anta at Game har overtatt ansvaret for eksisterende forpliktelser. Jeg ville ringt hovedkontoret (i England) og spurt direkte. Du finner telefonnummeret her: Link Eventuelt hvis du ikke er så glad i snakke engelsk har de et kontaktskjema til den engelske nettbutikken her: Link De kan muligens ikke besvare den konkrete saken, men du kan i hvert fall få en indikasjon på hva de tenker å gjøre med utestående leveringer fra Spiderman. Edit: I mellomtiden ville jeg absolutt kontaktet banken og bedt om å få hevet reservasjonen på beløpet. Edit 2: I følge banken jeg bruker er det bare å ringe, så sletter de "reservasjonen" (eller hva det kalles). Et reservert beløp betyr jo at bestillingen er mottatt men at varene ikke er sendt, så det er uproblematisk. Om andre banker er enig vet jeg selvsagt ikke. Men i teorien har du jo fortsatt en ordre liggende. Og hvis Game har tatt over ordremassen, kan de jo plutselig komme til å trekke pengene fra konto og sende varen. Kanskje ønsker du ikke det, så jeg ville som nevnt innledningsvis kontaktet Game og hørt hva som vil skje med utestående Spiderman-ordre. Geir Endret 23. desember 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå