Gå til innhold

Hvor ble honoren min av'? (løst)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PVP taben(todays/yesterdays honor) er veldig bugget hos meg også, men får alltid så mye honor som jeg skal ha på slutten av dagen. HKs under todays honor har ikke blitt reset på flere dager og honor blir reset tidlig på dagen ofte, framfor kl. 1 som det skal.

 

Men som sagt så vises den totale honoren riktig og jeg får alltid det jeg skal ha.

Lenke til kommentar

Ingen mister noe som helst honor.

Det som vises på character taben (interface), er noe helt annet enn det som blir lagret på serveren som registrerer alt du tar deg til.

 

Display issuen oppstår:

A) Når du akkumulerer honor rundt den tiden honoren kalkuleres for hver dag (1AM -3AM).

B) Din estimated honor stiger over 6554, da displayet vil resette og begynne å telle på nytt.

+ en eventuell C, for mange vet ikke at diminishing returns ikke blir kalkulert der og da, men om natten sammen med resten av honor kalkuleringen.

 

Edit: En annen ting som skaper forvirring er at om du akkumulerer honor da honoren kalkuleres vil den ofte ikke vise alt neste dag, men istedet vise honor dagen etter der igjen (en dag du kanskje ikke pvpet i det hele tatt).

Endret av Agla
Lenke til kommentar

Var da veldig så vanskelig dette skulle være. Grei forklaring det der Agla, men jeg har faktisk mistet honor. Hvorvidt du tror det eller ei får være din sak. Jeg fikk fire dager på rad mindre enn jeg skulle hatt, så det var ikke slik at jeg fikk det dagen etter at jeg skulle hatt det heller. Tanken tenkte jeg underveis. At Blizzard har laget et perfekt system/program bør vel de fleste kunne akseptere ikke er tilfelle. For meg var det slik: dag 1 - honor resettes ca 3 timer før midnatt, betydelig honortap. dag 2 - jeg får mindre honor etter klokka 0100 enn det jeg hadde før. dag 3 - honor resettes midt på dagen, skulle hatt 8500, fikk 2500. dag 4 - før klokka 0100 har jeg 4k, logger av, logger på etter 0100 og har like over 3k.

Lenke til kommentar
Var da veldig så vanskelig dette skulle være. Grei forklaring det der Agla, men jeg har faktisk mistet honor. Hvorvidt du tror det eller ei får være din sak. Jeg fikk fire dager på rad mindre enn jeg skulle hatt, så det var ikke slik at jeg fikk det dagen etter at jeg skulle hatt det heller. Tanken tenkte jeg underveis. At Blizzard har laget et perfekt system/program bør vel de fleste kunne akseptere ikke er tilfelle. For meg var det slik: dag 1 - honor resettes ca 3 timer før midnatt, betydelig honortap. dag 2 - jeg får mindre honor etter klokka 0100 enn det jeg hadde før. dag 3 - honor resettes midt på dagen, skulle hatt 8500, fikk 2500. dag 4 - før klokka 0100 har jeg 4k, logger av, logger på etter 0100 og har like over 3k.

7562740[/snapback]

 

8500-2500=6000.

 

Det er ikke jeg som har tungt for det. Display issuen er der ja, men ingen, jeg gjentar, ingen mister noe som helst honor.

Lenke til kommentar

Den resetter alltid hos meg på ca 6500, men je snakket med GM om dette og han sa at de jobber med å løse buggen. Man får igjen honoren på slutten av dagen og den har vist korrekt sum hos meg alltid.

 

At noen får mindre honor enn estimated vil jeg tro er p.g.a måten honor per kill er satt opp. Uansett hvor mange ganger man dreper en person av motsatt faction vil honor estimation vise 1 honor etter at man har gjort 4-5 kills av samme person. Men på calculation senere kan det være at man bare fikk 0.2 honor per kill av den personen f.eks siden estimation av kills runder opp til nærmeste ener. Jeg vet ikke om dette er korrekt, men jeg vil anta at det er noe slikt som gjør at man får mindre honor en det det viser nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...