Gå til innhold

Hvor ble honoren min av'? (løst)


Anbefalte innlegg

Litt redd nå:p hadde 4500 honor før honor update klokka 1 som vanlig... pvpèt til klokka 05.30 og skulle joine AB og da hadde jeg nermere 7000 honor (siden jeg var online under updaten osv) men når jeg kom inn i AB så hadde jeg bare 231 på today.. ikke total oppspart honor altså. men noen som vet om den honoren er borte for ever eller hva har skjedd? :cry:

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har opplevd det samme 2 ganger. Begge gangene hadde jeg ca 6500 da det ble resatt midt på dagen. Ikke sett noe til honoren siden desverre. Har klaget til GM som sa dette fikser seg. Saken skulle undersøkes. IKke hørt noe mer og det er en drøy uke siden så jeg anser honoren som tapt.

Har også opplevd å ha mer honor før kl 0100 enn etterpå, 2 ganger. Synes systemet virker røtent.

Lenke til kommentar
Vill tro du får den klokka 01.00 i natt da, pleier og bugge seg litt vist man PvP'er igjennom reset. ;p

7561027[/snapback]

 

 

hehe får da inderlig håpe det.. vil ha Gm sword^^ ikke at jeg trenger det men:p

 

mangler liksom 4600 honor... og med det jeg tjente i natt så mangler jeg bare 2000.... men om dem er borte så blir det ikke noe sverd på meg i dag :cry:

Lenke til kommentar

Poenget var at honoren nådde ca 6500 to ulike dager og ble resatt til 0. Dette skjedde første gangen ca 3 timer før midnatt. Andre gangen midt på dagen. I det siste tilfellet endte jeg opp med 2k. 24 timer grinding av honor (Ja, vi har lange køer og serveren har vært hærpa siden patchen så 6500 var mye sammenlignet med alle jeg har sjekket siden patch).

Uansett, det svir skikkelig når sånt skjer.

Lenke til kommentar

Min PvP tab viste ~6438 eller noe sånn i går kveld, så plutselig viste den ~100, den steg etter hvert til ~1500, I dag når jeg ser på honor yesterday står det ~1500 men htotal honoren mnin har steget med 8200 så det er bare estimated honor today som bugger hos meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...