Gå til innhold

problemer med Morrowind

the_zombie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da er du for svak, eller du ikke har et sølv våpen slik at den er imun mot vånet det :wink:

det kommer helt an på hvordan du spiller det vis du starter direkte på oppdraget så kan de bli lit vanskelig.

utforske området først dereter når du har gåt opp noen level begyn på oppdraget :grin:

Da blir det enklere det er ganske mye penger du kan finne vis du ser deg lit irunt ved starten.

og du kan gå opp to -tre- fire? level ved å gjøre oppdragene der du starter.

Lenke til kommentar

Du må vel ha valgt en annen karaktertype enn combat/magic..? Jeg tror du beskriver en kwama forager og den er jo rimelig grei å kverke selv på level 1. Men hvis karakteren din er svak i kamp så er den kanskje god på sneak. Så hvis du vil til balmora så kan du prøve å snike deg forbi den. Eventuelt bare ta silt stridern til balmora.

Lenke til kommentar

Gå tilbake til utgangs punktet ( eller last inn et tidligere save game ) og isteden for å gå til Balmora kan du som tidligere i denne tråden bruke en Silt Strider ( det er det store dyret som ser ut som en loppe ).

Da er du fremme på et blunk, men husk at det koster ca 10 gull for turen.

Lenke til kommentar

ja, morrowind er et fet spill... når d gjelder den derre kwama forgeren, så ta silt strideren ifra seyda neen til balmora, hvis ikke det kan du ta en omvei rundt monsteret, ikke følg veien men ta av litt før du møter den, og følg kartet til du kommer tilbake til veien...

er det noen som har kommet seg lang på morrowind? har noen problemer jeg også :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-22 10:36, skrev the_zombie:

Det går ikke ann å snike seg forbi den, den fortsetter å hoppe etter meg kjempelangt.

Dessuten så har jeg ikke fått noe annet våpen en dagger'n i starten.

Uten å si så altfor mye så kan du tjene penger allerede i seyda neen. Ihvertfall nok til å skaffe deg et brukbart våpen i trade house'n der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...