Howard Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Test av Samsung SyncMaster 172T Samsung har lenge levert gode LCD-skjermer av topp kvalitet og er en av verdens ledende produsenter når det gjelder nettopp denne typen skjermer. Vi har nå kikket på en av deres nyeste 17 tommers LCD-skjermer, SyncMaster 172T. Er denne skjermen verdt å bruke julegavebudsjettet på? Les testen her. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Ser ut som det ligger en dvi kabl ved den skjermen der... sammen med den analoge med blå kontakter til høgre side av bildet som forteller hva som var med i tillegg til skjermen. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg fikk også en dvi kabel med min 181T...rart at det ikke følger med til omtrent samme skjermen? Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Det som ligger til venstre for analogkabelen med blå kontakter er en kabel med 3,5 mm jack i begge ender. Altså for å brukes fra lydkortet og inn i skjermen. Jeg skulle nok lagt merke til om det lå en DVI kabel i esken. mvh Thor-Egil Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 du har blitt lurt :smile: Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Det ligger en signalkabel til sammen med den som har to blå kontakter, ser tydelig at den har to store hvitekontakter i begge ender. I andre reviews av samme skjerm står det at DVI kabel inkulderes. Kanskje hw.no skal ta en titt til? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 faktisk så har du sant..så tidlig på morran...det er en hvit DVI kabel der, har samme kabelen selv...posten nede til høyre, sammen med den andre kabelen :razz: Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 OK, sorry. Tenkte ikke på det bildet der. Det bildet har vi lånt siden jeg ikke hadde kamera idet jeg pakket ut skjermen. Jeg ble selv i tvil nå og måtte sjekke manualen om det egentlig skulle vært med. Det skulle det ikke. Bra dere er våkne. Her er et bilde fra manualen som følger med. http://www.hardware.no/tester/skjerm/samsu...72t/manual.html (bildene er ikke lagt ut, men man kan jo lese) På den engelske manualen man kan laste ned fra nett så står det at det er med D-sub, mens DVI-kabel er optional. Dvs det finnes partier med og uten. Uansett, denne skjermen som vi fikk levert til testing inneholder ikke denne kabelen. Håper dette oppklarte ting. mvh Thor-Egil Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
jvik Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Kjempe flott test! Men savnet noen bilder med skjermen i bruk, som f.eks i UT2003 og kanskje en DVD film(?). Har bestilt skjermen fra MPX.no med en DVI kabel. Blir en fin fin jul :wink: Mvh Jørgen Vik Lenke til kommentar
aCa Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg likte denne skjermen veldig godt, men jeg vurderer å kjøpe meg en 19" istede. Vet noen om 191T er en en likså god skjerm som lillebroren dere har testet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå