Fastar Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei, Jeg har 10 kg vekter med 2 stang. Lurte på om det hjelper at jeg tar mange rep med 5kg på hver hånd isteden for noe tyngre? Jeg trener mye bare med kroppen altså ikke noe vekter pga har aldri hatt tro så mye på vekter. Noen som vet om en nettside om hva slags måter det går an å trene overkroppen på? Det bør være illustrasjoner. Takk Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Spørs om du vil bli stor, eller lange utholdige muskler. Hvis du vil bli stor og sterk burde du trene med 5x12? Tror jeg. Når det blir "lett" burde du øke i vekt. For mere spørsmål og kanskje noen illustrasjoner, kan du besøke www.iform.no Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ville ligget på mange reps 10-15. Utførelse av øvelsene. Prøv deg på et fullkrops program hvor du trener hele kroppen. Men husk; Det går alltid ann å begynne på studio Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) noen forslag til hvilken trenings studior er billigst? Må være 15 års grense pga jeg er 15 år. Noen som vet om partner gym tar 15 åringer? Endret 24. desember 2006 av Fastar Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 noen forslag til hvilken trenings studior er billigst? Må være 15 års grense pga jeg er 15 år. Noen som vet om partner gym tar 15 åringer? 7564519[/snapback] Vet jo ikke helt hvor du bor, men i Bærum kommer jeg og kameratene mine inn over alt selv om vi er 15 år (utenom Elexia tror jeg), er bare å spørre. De fleste gymmer bryr seg ikke om alder, vet ikke om partner gym gjør dette. Men er vel bare å prøve, du har jo ingenting å tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå